Gerben Lubbinge a.k.a Koele (Vw Golf f&i '91) Fotoshoot!
Moderator: webmasters
Gerben Lubbinge a.k.a Koele (Vw Golf f&i '91) Fotoshoot!
Hallo allemaal,
Ik ben Gerben Lubbinge,woon in ruinen te drenthe werk in staphorst bij de rollecate en ben 12 aug. 18 geworden dus direct maar voor het rijbewijs gegaan
28 lessen gehad en woensdag 23 nov was het dan eindelijk zover...ik moest afrijden
Gelukkig in ??n keer gehaald dus de volgende dag mijn rijbewijs opgehaald
Omdat mijn vader eerst een ax had die hij kwijt wou omdat hij een grotere auto wou (Bx) heb ik die van hem overgekocht.
Dus de Auto was er gelukkig ook al:D
Heb nu ongeveer een weekje erin rondgereden al en hij bevalt me tot nu toe prima
Nou vond ik et dus eens tijd dat ik me even zou voorstellen hier op het forum
Maar genoeg vertelt over mij dacht ik zo,ik zal eens wat meer over de ax vertellen.
Ik heb deze auto dus van mijn vader overgekocht.
Het was eerst een 1.1 tge inj. volgens de emblemen op de achterklep,maar omdat we hem wel aardig sloom vonden gaan voor een 1.1 hebben we de motorcode maar eens vergeleken met de code in het azet boekje.Bleek dat het een 1.0 was..
Toen stond er een witte ax GT te koop op marktplaats dacht ik dat het was,dat weet ik zo niet meer.
Maarjah,daar had men pa wel intresse in omdat hij dat blok dan mooi in ons eigen axje kon zetten,zo gezegd zo gedaan,de witte ax van Friso was hij geloof ik opgehaald en het blok eruit gehaald,nieuwe lagers en spul erin,pakkingen noem maar op.
weer helemaal klaar en gereed om in onze eigen te gaan.
toen het zover was en de motor erin zat liep dat echt 100 x beter als met 1.0. mooier doortrekken optrekken noem maar op
zelf hadden we nog een k&n filter liggen dus die er maar op gezet en de kat. tussen de uitlaat weggehaald.
Maar het uiterlijk kon ook niet gewoon blijven dus daar ook maar wat aangedaan.
GT bumper in kleur gespoten en erop gezet.
Ruitenwisser in de midden gezet.
GT stoelen en bank erin.
Emblemen van achterklep gehaald
14" wielen achter en 13" wielen voor + binnenste van de velg in kleur en rand zilver.
klapraampjes achter en nog wel een paar dingetjes maar dat weet ik zo even niet
Qua audio zit er ook wel het ??n en ander in.
Heb vorige vrijdag de achterbank eruitgehaald en een plak van mdf er schuin ingemaakt en bekleed met vloerbedekking met 2 speakers en 2 tweeters erin.Daar moet nog een subwoofer en een versterker bij komen ooit maar ik wil nou eerst met het uiterlijk bezig.
Wat er nog aan gebeuren gaat.
Originele bumpers er op maar dan glad en in kleur + gaas in rooster van voorbumper.
6 cm verlagen voor en 4 cm achter
alu tankdop
booskijkers in motorkap
gladde achterklep
mooie velgen.
witte achterlichten.
mooi dempertje
zelf sideskirts maken van alu.
Rolkooi erin
Kuipstoelen erin
Momo stuur erin
sport pedaaltjes
mooi versnellings pookje
Andere tellerplaten
en nog wel wat dingetjes.
foto's zal ik maken zodra de camera het weer doet want die heeft regelmatig last van kuren ofzo..kweetniet wat et is.
Sorry als het verhaal een beetje onduidelijk is maar als ik zoveel moet vertellen raak ik de kluts kwijt en kan het wel eens raar overkomen
Groeten Koele
Ik ben Gerben Lubbinge,woon in ruinen te drenthe werk in staphorst bij de rollecate en ben 12 aug. 18 geworden dus direct maar voor het rijbewijs gegaan
28 lessen gehad en woensdag 23 nov was het dan eindelijk zover...ik moest afrijden
Gelukkig in ??n keer gehaald dus de volgende dag mijn rijbewijs opgehaald
Omdat mijn vader eerst een ax had die hij kwijt wou omdat hij een grotere auto wou (Bx) heb ik die van hem overgekocht.
Dus de Auto was er gelukkig ook al:D
Heb nu ongeveer een weekje erin rondgereden al en hij bevalt me tot nu toe prima
Nou vond ik et dus eens tijd dat ik me even zou voorstellen hier op het forum
Maar genoeg vertelt over mij dacht ik zo,ik zal eens wat meer over de ax vertellen.
Ik heb deze auto dus van mijn vader overgekocht.
Het was eerst een 1.1 tge inj. volgens de emblemen op de achterklep,maar omdat we hem wel aardig sloom vonden gaan voor een 1.1 hebben we de motorcode maar eens vergeleken met de code in het azet boekje.Bleek dat het een 1.0 was..
Toen stond er een witte ax GT te koop op marktplaats dacht ik dat het was,dat weet ik zo niet meer.
Maarjah,daar had men pa wel intresse in omdat hij dat blok dan mooi in ons eigen axje kon zetten,zo gezegd zo gedaan,de witte ax van Friso was hij geloof ik opgehaald en het blok eruit gehaald,nieuwe lagers en spul erin,pakkingen noem maar op.
weer helemaal klaar en gereed om in onze eigen te gaan.
toen het zover was en de motor erin zat liep dat echt 100 x beter als met 1.0. mooier doortrekken optrekken noem maar op
zelf hadden we nog een k&n filter liggen dus die er maar op gezet en de kat. tussen de uitlaat weggehaald.
Maar het uiterlijk kon ook niet gewoon blijven dus daar ook maar wat aangedaan.
GT bumper in kleur gespoten en erop gezet.
Ruitenwisser in de midden gezet.
GT stoelen en bank erin.
Emblemen van achterklep gehaald
14" wielen achter en 13" wielen voor + binnenste van de velg in kleur en rand zilver.
klapraampjes achter en nog wel een paar dingetjes maar dat weet ik zo even niet
Qua audio zit er ook wel het ??n en ander in.
Heb vorige vrijdag de achterbank eruitgehaald en een plak van mdf er schuin ingemaakt en bekleed met vloerbedekking met 2 speakers en 2 tweeters erin.Daar moet nog een subwoofer en een versterker bij komen ooit maar ik wil nou eerst met het uiterlijk bezig.
Wat er nog aan gebeuren gaat.
Originele bumpers er op maar dan glad en in kleur + gaas in rooster van voorbumper.
6 cm verlagen voor en 4 cm achter
alu tankdop
booskijkers in motorkap
gladde achterklep
mooie velgen.
witte achterlichten.
mooi dempertje
zelf sideskirts maken van alu.
Rolkooi erin
Kuipstoelen erin
Momo stuur erin
sport pedaaltjes
mooi versnellings pookje
Andere tellerplaten
en nog wel wat dingetjes.
foto's zal ik maken zodra de camera het weer doet want die heeft regelmatig last van kuren ofzo..kweetniet wat et is.
Sorry als het verhaal een beetje onduidelijk is maar als ik zoveel moet vertellen raak ik de kluts kwijt en kan het wel eens raar overkomen
Groeten Koele
Last edited by Koele on ThuFeb08, 2007 6:44:33 PM, edited 29 times in total.
:thumbleft: Ax goes' eXtreme :thumbright:
Koele Styling
Koele Styling
Haha, jij hoeft niet lid te worden, jij kunt alles al nee hoor geintje, van harte welkom hier!
Is jouw AX dezelfde als je avatar?
In 28 lessen je rijbewijs gehaald, erg netjes. Niet toevallig al eerder in de AX gereden
Succes met je plannen.
Is jouw AX dezelfde als je avatar?
In 28 lessen je rijbewijs gehaald, erg netjes. Niet toevallig al eerder in de AX gereden
Succes met je plannen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
@ q01z: De liefde voor de ax is er idd drect hard ingeslagen
de liefde voor Citroën was er met mijn geboorte al.
paps heeft alleen maar citro?nen gehad
en ik ben zelf ook wel benieuwd na het eindresultaat eigelek
maar de grootste dingen zoals met de bumpers en achterklep glad maken en booskijkers lassen gaan pas in de bouwvak gebeuren omdat et dan ook mooi weer is om te spuiten
wielkasten achter moeten ook nog rond worden gemaakt trouwens
ik ben van plan om dat met een wielkast van vooraan te doen zodat het ook zo als vooraan lijkt en dan geen plasticen verbreders erop
maar dat moet ik allemaal nog even bekijken hoe ik dat ga doen samen met men pa.
@Rio97:haha ik ken nog lang niet alles jammer genoeg maar gelukkig zijn hier heel veel mensen die wel veel dingen weten
en de ax van de avator is mijne jah maar das met een gephotoshopte motorkap
en heb al es eerder in de ax gereden jah toen ie van men vader was nog
de liefde voor Citroën was er met mijn geboorte al.
paps heeft alleen maar citro?nen gehad
en ik ben zelf ook wel benieuwd na het eindresultaat eigelek
maar de grootste dingen zoals met de bumpers en achterklep glad maken en booskijkers lassen gaan pas in de bouwvak gebeuren omdat et dan ook mooi weer is om te spuiten
wielkasten achter moeten ook nog rond worden gemaakt trouwens
ik ben van plan om dat met een wielkast van vooraan te doen zodat het ook zo als vooraan lijkt en dan geen plasticen verbreders erop
maar dat moet ik allemaal nog even bekijken hoe ik dat ga doen samen met men pa.
@Rio97:haha ik ken nog lang niet alles jammer genoeg maar gelukkig zijn hier heel veel mensen die wel veel dingen weten
en de ax van de avator is mijne jah maar das met een gephotoshopte motorkap
en heb al es eerder in de ax gereden jah toen ie van men vader was nog
:thumbleft: Ax goes' eXtreme :thumbright:
Koele Styling
Koele Styling
-
- AX Spaster Mammer
-
- Drempelkiller
Koele welkom en sterkte met al je plannen.
Grotjes, Henk
Grotjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Voor foto's http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=5136&highlight=friso
Welkom bij de club!
Veel plezier met de AX, en tot ziens op een meeting?
Welkom bij de club!
Veel plezier met de AX, en tot ziens op een meeting?