Pakking tussen injectiehuis en spruitstuk
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Vandaag bezig geweest met een koppakking wissel, zat er van die kl$%#$^te vloeibare pakking tussen het gasklephuis en inlaat spruitstuk. Ik heb het gasklephuis met geweld eraf gekregen, lekker handig hoor dat spul. Nu zat het er niet zo heel lang tussen, kun je je afvragen als het er langer tussen zit of je het dan nog los krijgt.
Ik zou zeggen, koop een pakking bij de dealer dat kost je nog geen ?2 of maak er zelf ??n van een melkpak of pakking papier. Waarschijnlijk kost een tube vloeibare pakkingrotzooi meer geld.
Ik zou zeggen, koop een pakking bij de dealer dat kost je nog geen ?2 of maak er zelf ??n van een melkpak of pakking papier. Waarschijnlijk kost een tube vloeibare pakkingrotzooi meer geld.
Xantia 1.9D Sensation (Import)
met vloeibare pakking krijg je het zo los. Misschien dat ze het bij jou vastgelijmd hebben ofzo. Al diverse keren een inlaatspruitstuk losgemaakt wat met vloeibare pakking vastzat en nooit problemen gehad.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:met vloeibare pakking krijg je het zo los. Misschien dat ze het bij jou vastgelijmd hebben ofzo. Al diverse keren een inlaatspruitstuk losgemaakt wat met vloeibare pakking vastzat en nooit problemen gehad.
Los krijg je het wel, maar een inlaatspruitstuk is groter en kan een lompe klap met een hamer hebben.
Het gasklephuis vraagt toch enig beleid, zeker als het injectiehuis er nog op zit.
Even voor de duidelijkheid, het gaat hier om een AX en niet mijn Xantia
Foto's volgen nog op dit forum, was een bijzondere klusje, een 1.4i TU van gietijzer, een uitzondering
Xantia 1.9D Sensation (Import)