klopt.. is tijdelijk..tank_driver wrote:fotos doen het niet meer
Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Gefeliciteerd Marcq01z wrote:jaaaaaaaaaaaaaa!!
:D:::D:D:D:D:D
HIJ STARTE!!
dus nu ben ik blij




Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
nah ik ben nog niet zo zeker..
ik had 1 dingetje hier nog niet gezegt.. heb problemen met de kopbouten..
2 gingen er niet de volledige 240 graden in.. 1tje daarvan hield het bij ongeveer 120graden voor gezien, ik zag dat de kop wel draaien maar zodra ik geen kracht meer zette draaide die terug.. die zat dus al over zn breekpunt eigelijk..
en 1 bout zei heel hoog en heel zacht 'ping' en darna durfde ik m uiteraard niet meer aan te raken..
kort overleg met sander was de conclusie dat er mogelijk water of vocht in de boutgaten gezeten heeft.. nog een nadeel daarvan zou zijn dat het uitzet zodra de mtoor warm wordt, met de kans dat het onderblok openscheurt.
eigenlijk moet het geheel dus weer uit elkaar, wat weer nieuwe bouten en nieuwe koppakking kost.. inclusief de andere kosten al snel weer 100,- in totaal..
ik denk dat ik het toch maar ga proberen en voor de zekerheid mn 1.0 motor alvast maar reserveer. dan gaat die er maar in als het weer kapot gaat..
ik had 1 dingetje hier nog niet gezegt.. heb problemen met de kopbouten..
2 gingen er niet de volledige 240 graden in.. 1tje daarvan hield het bij ongeveer 120graden voor gezien, ik zag dat de kop wel draaien maar zodra ik geen kracht meer zette draaide die terug.. die zat dus al over zn breekpunt eigelijk..
en 1 bout zei heel hoog en heel zacht 'ping' en darna durfde ik m uiteraard niet meer aan te raken..
kort overleg met sander was de conclusie dat er mogelijk water of vocht in de boutgaten gezeten heeft.. nog een nadeel daarvan zou zijn dat het uitzet zodra de mtoor warm wordt, met de kans dat het onderblok openscheurt.
eigenlijk moet het geheel dus weer uit elkaar, wat weer nieuwe bouten en nieuwe koppakking kost.. inclusief de andere kosten al snel weer 100,- in totaal..
ik denk dat ik het toch maar ga proberen en voor de zekerheid mn 1.0 motor alvast maar reserveer. dan gaat die er maar in als het weer kapot gaat..

-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Marc, het zit je niet echt mee h?? Sterkte gewenst.q01z wrote:nah ik ben nog niet zo zeker..
ik had 1 dingetje hier nog niet gezegt.. heb problemen met de kopbouten..
2 gingen er niet de volledige 240 graden in.. 1tje daarvan hield het bij ongeveer 120graden voor gezien, ik zag dat de kop wel draaien maar zodra ik geen kracht meer zette draaide die terug.. die zat dus al over zn breekpunt eigelijk..
en 1 bout zei heel hoog en heel zacht 'ping' en darna durfde ik m uiteraard niet meer aan te raken..
kort overleg met sander was de conclusie dat er mogelijk water of vocht in de boutgaten gezeten heeft.. nog een nadeel daarvan zou zijn dat het uitzet zodra de mtoor warm wordt, met de kans dat het onderblok openscheurt.
eigenlijk moet het geheel dus weer uit elkaar, wat weer nieuwe bouten en nieuwe koppakking kost.. inclusief de andere kosten al snel weer 100,- in totaal..
ik denk dat ik het toch maar ga proberen en voor de zekerheid mn 1.0 motor alvast maar reserveer. dan gaat die er maar in als het weer kapot gaat..
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
ach, dit zou je als weer eens iets slordigs kunnen zien.. ik heb voor het indraaien vd bouten wel gecontroleerd of ze gaten schoon en droog waren.. maar bij het aandraaien vandaag hadden ze dus dagen handvast gezeten..
mjah.. zal wel, misschien blijft het heel.. ik ben ondertussen op een punt aanbeland waar het me allemaal niet meer zoveel kan schelen.
mjah.. zal wel, misschien blijft het heel.. ik ben ondertussen op een punt aanbeland waar het me allemaal niet meer zoveel kan schelen.

-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
ik zou er niet al te hard voor gaan als ik jou was, na al dat geld!
tsja.. wat je misschien kan proberen is de kop losdraaien en 'm dan heet maken met een verfbrander ofzo...? 100-110 graden kan die kop wel hebben.. is wel weer k*t voor je pakking natuurlijk.. zit er staal tussen?
echt k*t zoiets.. sterkte ermee!
tsja.. wat je misschien kan proberen is de kop losdraaien en 'm dan heet maken met een verfbrander ofzo...? 100-110 graden kan die kop wel hebben.. is wel weer k*t voor je pakking natuurlijk.. zit er staal tussen?
echt k*t zoiets.. sterkte ermee!