CV inbouwen.

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Figuur
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Figuur »

TTF wrote:ik heb ook zo;n autostyle setje, mijn kasje zit boven de zekeringskast en dan helemaal links.. geplakt met dubel zijdig tape

bij mij heb ik dit laten inbouwen tegelijk met het verwijderen van een vage startblokering en alarm dus ik kan je niks over de kleuren vertellen, wel heb ik samen met joris eens zo;n autostyle setje aangesloten, wellicht weet hij de kleuren nog..

de draden voor de knipperlichten hebben we toen gewoon bij de
schakelaar bij het stuur gepakt

bedankt voor je reactie,
t'is wel vervelend dat het op een bestaande cv moeilijker is dan een complete inbouwset:(

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Figuur wrote:
TTF wrote:ik heb ook zo;n autostyle setje, mijn kasje zit boven de zekeringskast en dan helemaal links.. geplakt met dubel zijdig tape

bij mij heb ik dit laten inbouwen tegelijk met het verwijderen van een vage startblokering en alarm dus ik kan je niks over de kleuren vertellen, wel heb ik samen met joris eens zo;n autostyle setje aangesloten, wellicht weet hij de kleuren nog..

de draden voor de knipperlichten hebben we toen gewoon bij de
schakelaar bij het stuur gepakt

bedankt voor je reactie,
t'is wel vervelend dat het op een bestaande cv moeilijker is dan een complete inbouwset:(

ik heb trouwens de draden van de knipperlichten bij de stekker weggekaapt onder je dash.. (boven de koppelingspedaal)..

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

Ik heb ook twee maanden geleden de centrale vergrendeling en electrische
ramen gemonteerd, origineel Citroën AX. Het is wel eventjes werk maar
het is erg leuk om te doen en het werkt SUPER 8)
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

Kijk een topic om een trap te geven...

Ik wil ook een andere cv erin plaatsen, de gene die er nu inzit werkt niet en kan het probleem ook niet echt vinden.

Nu ben ik opzoek naar een andere cv met afstandsbediening. Naja overal wel te krijgen, maar kan een leek zoals mij dat inbouwen? Heeft iemand toevallig een schematje waarop de aansluitingen staan enzo?

Misschien dat het nog wel te doen is. Inbouwen kosten me iets teveel van het goede...
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

Lopen al heeeel veel topics over.

En ja het is opzich niet moeilijk. Koop een simpel alarm. Die kan ook je cv aansturen. Alarm erop. Deuren dicht. Zo heb ik het ook.

Image
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

In mijn wagentje zit al centrale deurvergrendeling vanaf de fabriek, alleen nu wil ik er dus een afstandsbediening bij hebben.

Ik met m'n goeie gedrag naar een grote Citroen-dealer om een goed Citroen-aanstuurkastje met afstandsbedieningen te halen. (Volgens welingelichte bron er zo in te klikken ipv de oude aansturing)
Dus ik kom daar aanzetten en ik zal je vertellen dat ik nog nooit zo dom ben aangekeken! cv in een ax? MET AFSTANDSBEDIENING? Dat hebben we niet hoor, tsjongejonge toen was ik er zelf nog niet eens toen ze die wagentjes maakten...... Verd****** sta ik daar om 8 uur vanochtend. :(

Naar een andere, kleinere, dealer gegaan --> Ja, hoor die moeten we even bestellen maar die is er zo. Dus orginele van Citroen besteld met twee afstandsbedieningen. Ze gaan hem er zelfs gratis infixen! :D

Maar nu even een domme vraag... Waar zit de huidige aansturing van de cv? ff voor het geval dat ik hem er toch zelf in moet fixen.
AX GTI '91

JeaN
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by JeaN »

Nog even een vraagje, waar zit de module voor de aansturing van de CV bij een 5drs type 1 AX. (volgens mij een TGE 1.4 ofzo)

Hier in de buurt staat op de sloop namelijk eentje, de motortjes heb ik er al uit, alleen kan ik de module niet vinden.

En omdat er 5 motortjes op zitten kan ik niet elke module gebruiken, omdat de meesten maar aansluiting voor 4 hebben (zoals die autostyle apparaten).

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

JeaN wrote:Nog even een vraagje, waar zit de module voor de aansturing van de CV bij een 5drs type 1 AX. (volgens mij een TGE 1.4 ofzo)

Hier in de buurt staat op de sloop namelijk eentje, de motortjes heb ik er al uit, alleen kan ik de module niet vinden.

En omdat er 5 motortjes op zitten kan ik niet elke module gebruiken, omdat de meesten maar aansluiting voor 4 hebben (zoals die autostyle apparaten).

als je het passagiers dashboard kastje hebt
ga je met je hand aan de linkerkant onderdoor, dan kom je om de hoek/randje aan de achterkant van het dashboard vakje daar zit de module. (Type1) het is meestal een langwerpig zwart kastje die op een stekkerblokje zit. LET OP deze past op 2 manieren en 1 is de verkeerde!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply