71 diesel PKtjes, die ruim 1300kg moeten meezeulen, een HD pomp aandrijven en in de zomer ook nog de Airco.
Veel snelheid blijft er niet over, wel comfort en minder bekeuringen
Volgens Citroën zou een GTI zonder katalysator 100 PK leveren. (In belgi? is deze een korte tijd geleverd) Dus aannemend dat die na 100.000 km nog leven houd ik het daar lekker op.
Openluchtfilter en Devill uitlaatje zullen ook niet zoveel extra's met zich meebrengen.
Chip is overigens enige tijd geleden al besteld.
Dus dan heb ik ongeveer dezelfde specs als TTF had = 102,6 pk
Rob GT wrote:Volgens Citroën zou een GTI zonder katalysator 100 PK leveren. (In belgi? is deze een korte tijd geleverd) Dus aannemend dat die na 100.000 km nog leven houd ik het daar lekker op.
Openluchtfilter en Devill uitlaatje zullen ook niet zoveel extra's met zich meebrengen.
Chip is overigens enige tijd geleden al besteld. Dus dan heb ik ongeveer dezelfde specs als TTF had = 102,6 pk
Altijd leuk...
Waar heb jij die chip besteld, ik ben al een tijdje op zoek naar een chippie voor mijn GTi met openluchtfilter, spaghetti spruitstuk, katloze pijp en sportuitluit.
rob heeft een gti.. een multi point, daar zijn genoeg chipjes voor te krijgen, voor een GT ben ik ze nog niet echt tegen gekomen dus kan wle eens lastig worden.. wellicht even de search gebruiken?
Ja, ik ben er al een keertje over begonnen, maar datis nooit van de grond gekomen. Kakanox schijnt ergens een GTi chippie te hebben en Icebyte kan die wel kopieren, maar dat project wil maar niet lukken. Heb van Mark een keer een adresje gekregen van een gast in duitsland, maar die laat niks van zich horen.
Ben dus nog steeds op zoek.
Lees wrote:Ja, ik ben er al een keertje over begonnen, maar datis nooit van de grond gekomen. Kakanox schijnt ergens een GTi chippie te hebben en Icebyte kan die wel kopieren, maar dat project wil maar niet lukken. Heb van Mark een keer een adresje gekregen van een gast in duitsland, maar die laat niks van zich horen. Ben dus nog steeds op zoek.
Mzzls Lees
Yep, alleen heb dat chippie nooit kunnen inlezen, dus das jammer
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Tja... Officieel 85 pk, maar geloof dat ik er daar momenteel wel 10 vanaf kan trekken. Dingt loopt zwaar beroerd en rookt verd8 veel....
En de garage met de apk maar volhouden dat ze niks konden vinden... Maar een keer een weekend de loods reserveren op me stage Daar hangt tenminste een kachel...