Schuren v/d sport Denny
Moderator: webmasters
Schuren v/d sport Denny
voor de liefhebbers zijn hier wat foto's te vinden van afgelopen weekend schuren etc. foto's van het demonteren zijn helaas allemaal overschreven door mijn lieftallige broertje :@:@:@:@.. GROoommmmmm
http://www.gold-strike.com/~denny/teams ... index.html
http://www.gold-strike.com/~denny/teams ... index.html
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX Master
Yeah leuk om weer een update van je te lezen Den, keep on goin'
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
tja saxo heeft standaard 22 mm. geloof ik peug 106 rally ook. Deze heeft echter een veel grotere veerkracht en hij kost geen drol :S..
Is iig heel stuk anders als die verloren tandenstoker bij mijn standaard sport as. whahahahahahahaha
Is iig heel stuk anders als die verloren tandenstoker bij mijn standaard sport as. whahahahahahahaha
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- Technische Man
Hey Denny, is dat ding nou nog niet klaar
As tie maar beter geschuurd en ontvet wordt als die fiets voordat die geel werd.........
Ik heb nog een gave witte linker AX-deur gevonden in mijn "archief". Is kompleet, met spiegel en raam.
Gratis af te halen
wil je hem niet, mag een ander Axclub lid hem hebben.
As tie maar beter geschuurd en ontvet wordt als die fiets voordat die geel werd.........
Ik heb nog een gave witte linker AX-deur gevonden in mijn "archief". Is kompleet, met spiegel en raam.
Gratis af te halen
Axirally wrote:Hey Denny, is dat ding nou nog niet klaar
Gratis af te halen
ha die leon.
reserveer hem maar voor mij .
Die fiets is gewoon overgespoten zonder voorwerk :D.. haha.
De auto kan op dit moment niks aan gebeuren. te koud buiten om te gronden etc. heb geen verwarming in de garage.
Wordt veel tijd in gestojken en met een beetje geluk ius dat straks ook te zien hahahahaha..
laterss
denny