heb je de laatste keer bij het controleren van je bougies wel de vonkjes bijgevult?? dat vergeten veel mensen en tsja, dan houdt het op he..
kan je kopen bij elk benzinestation!
verder idd ff bobine/module controlere.. module lijkt me het meest waarschijnlijk.. als dat het niet is, controleren of de rotor nog goed is, heb ook keertje gehad dat het metalen contactje daarop had losgelaten.. bobinekabel lostrekken terwijl iemand probeerd te starten moet uitsluitsel geven
Jongens zet er wel smile dingetje bij, straks gaat er iemand nog echt een doosje vonkjes halen
Het ergste is dat ik ze bij de Brezan nog in staat acht dat ze het nog gaan opzoeken ook in hun computer
Joost wrote:neem voor de zekerheid ook maar vast een ontstekingsmodule mee?
Ik heb nog zo een ding liggen voor een 1.4i (Bosch), mocht je interesse hebben.
een echte ax-man heeft die dingen toch uit voorzorg in de auto liggen? kheb alles op school een verdelerkap vervangen nadat contactpuntje van me rotor was losgegaan en me andere puntjes had gesloopt
q01z wrote:een echte AX-man heeft die dingen toch uit voorzorg in de auto liggen? kheb alles op school een verdelerkap vervangen nadat contactpuntje van me rotor was losgegaan en me andere puntjes had gesloopt
Nou nou zeg, jullie hebben wel erg veel vertrouwen in de AXjes zeg
Die verdeelkap was zeker een imitatie ipv een originele Ducellier?
De imitatie verdeelkap in mijn ZX was ook een keer inelkaar gedraaid, toen heb ik toch maar een originele gemonteerd.
first wrote:ff over dat doosje vonkjes....een bougie hoef je toch zeker niet bij te vullen of ben ik nu maf aan het worden? begin inmiddels beetje te twijfelen
Hahaha nee hoor wees maar niet bang. Tis een grapje
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
q01z wrote:wees blij dat we niet over compressiepoeder begonnen zijn
Nou?? met een beetje poeder (vaste stof) in je cylinders verhoog je wel de compressie, of de rest van de motor het ook lekker vind is een ander verhaal