Ik kwam binnen op het international tuningsalon in de nekkerhallen in mechelen (Belgi?) en tot men grote verbasing zag ik een klein wit gevaarte oplichten. Waarschijnlijk door de duizende lichtbollen in de nekkerhallen . Snel men digicam genomen en 2 kiekjes gemaakt.
Jawel, voor- en Achterkant !!!
hij is toch extreem lekker h?.
BTW die voorlichten, zijn die normaal gezien niet bestemd voor een clio 1???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
nee, ik heb glenn niet gezien. Had enkel oog voor die te geile AX. Had hem best wel is wille horen draaien. Die uilaat moet brullen
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
180PK??? sweet, dat had ik wel niet verwacht
ik wil dat ook :crybaby:
vind het ax idee niet echt weg,ik zie het meer als een AXTREME AX
je voelt de ax-vibe toch nog steeds hoor, mmmmmmmmmmmm
idd.. als je daar loopt in de buurt van die ax gaat plots je hartslag omhoog.. je wordt zenuwachtig.. en dan na nog es 150m steeds meer 'opwinding' zie je m plots staan..
tis jammer inderdaad dat er niet veel ax meer te zien is, maar behalve dat is het een erg mooie (let op) showauto, die ook nog eens flink vooruit komt.
owja 180 pk is zonder lachgas. Dan komt er nog eens 100 pk bovenop.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik vind dit toch echt een hele gave AX. Waar komen die wielkast verbreders eigenlijk vandaan. Wil ook wel eens van die brede dingen op m'n AX gaan lassen
All the guys say your car looks really nice. For me it was a compleet surprise to see an AX on a tuningevent. Everybody here in Belgium think i'm crazy because i want to tune my ax. You are a good example for all those who think i'm wacko.
C ya next year
bad_my84, i have done some racing, where do you think you saw it?
q01z, thanks mate!
pcrodent, the lights are very hard work, the chasis has to be cut at the front and re-welded, bonnet extended and front quarters welded. It's not cheap to get done and takes a lot of time.