Vandaag blauwe ledjes achter de luchtroosters verwerkt. Was even werk; halve dashboard moeten demonteren; maar het resultaat mag er wezen.
Neon-staafje in kofferruimte aangebracht, werkt via kofferbak verlichting. Zodra de klep opend gaat hij branden.
NEXT PROJECT: Houten console in kofferruimte met 10 blauwe en 10 witte ledjes, foto's van de "bouw" volgen.
Blauwe neon en ledjes
Moderator: webmasters
-
- AX driver
Blauwe neon en ledjes
PEUGEOT GENERATION >>> RADIO 1 FM

NEXT PROJECT: 40mm verlaging KONI

Gewoon neon buisjes gebruikt van computers neem ik aan?
Die dingen kosten inkoop voor mij maar 4.50 euro. Verkoop iets van 7.50. Voor 2x30cm.
En ze geven meer licht dan echt auto neon buisjes.
Heb ze zelf ook in mijn kofferbak hangen. En onder het dashboard.
In de auto mag het tenminste...
Die dingen kosten inkoop voor mij maar 4.50 euro. Verkoop iets van 7.50. Voor 2x30cm.
En ze geven meer licht dan echt auto neon buisjes.
Heb ze zelf ook in mijn kofferbak hangen. En onder het dashboard.
In de auto mag het tenminste...
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

-
- AX driver
Anouschka wrote:Maar mag het ook als het zichtbaar is? Ik bedoel maar, als er een blauwe gloed (of andere kleur natuurlijk) uit je auto zichtbaar is, geeft het toch hetzelfde effect als dat het onder je auto hangt? Lijkt mij....
Zolang het niet belemmerend is zal men er niet over valllen. Heb ik ook als ik in het donker rijd; dan zie je een blauwe gloed aan de buitenkant. Van de politie mag het, heb ik naar gevraagd; bij een controle.

Silver Lion wrote:Anouschka wrote:Maar mag het ook als het zichtbaar is? Ik bedoel maar, als er een blauwe gloed (of andere kleur natuurlijk) uit je auto zichtbaar is, geeft het toch hetzelfde effect als dat het onder je auto hangt? Lijkt mij....
Zolang het niet belemmerend is zal men er niet over valllen. Heb ik ook als ik in het donker rijd; dan zie je een blauwe gloed aan de buitenkant. Van de politie mag het, heb ik naar gevraagd; bij een controle.
Tsssssssss.....
Kromme regelgeving hier! Ik wil mijn 65 euro terug!

Anous... wees niet bang..
het mag NIET...
Jammer is alleen dat de ene agent weer wat anders zegt dan de andere...
Maar in principe mag het niet hoor.. show only producten.. niet voor op de openbare weg!
Denk ook maar aan de kerstverlichting op vrachtwagens... is ook allemaal verboden! Maar of ze er streng op controleren... nee!
Heb je de boel aan in de auto, en sta je bij een controle, dan moet je niet gaan schelden of vloeken als ze je een boete geven...
het mag NIET...

Maar in principe mag het niet hoor.. show only producten.. niet voor op de openbare weg!
Denk ook maar aan de kerstverlichting op vrachtwagens... is ook allemaal verboden! Maar of ze er streng op controleren... nee!
Heb je de boel aan in de auto, en sta je bij een controle, dan moet je niet gaan schelden of vloeken als ze je een boete geven...

-
- AX driver
Anouschka wrote:Silver Lion wrote:Anouschka wrote:Maar mag het ook als het zichtbaar is? Ik bedoel maar, als er een blauwe gloed (of andere kleur natuurlijk) uit je auto zichtbaar is, geeft het toch hetzelfde effect als dat het onder je auto hangt? Lijkt mij....
Tsssssssss.....
Kromme regelgeving hier! Ik wil mijn 65 euro terug!
Had ze bij de controle niet aan hoor!!!!!! Wel sneu geld