Kwam die niet laatst voorbij op het forum?
Toen kwam er ook een apart stuur langs en daarvan zei men dat het uit een Xantia kwam... Maar ik weet eigenlijk niet meer zo goed of dat nou dit stuur was
(beetje zinloze reply. maar ik druk toch op OK anders heb ik het voor niks getypt )
pcrodent wrote:Kwam die niet laatst voorbij op het forum? Toen kwam er ook een apart stuur langs en daarvan zei men dat het uit een Xantia kwam... Maar ik weet eigenlijk niet meer zo goed of dat nou dit stuur was
(beetje zinloze reply. maar ik druk toch op OK anders heb ik het voor niks getypt )
Hoezo zinloos? Heb nu tenminste een idee waar het vandaan komt
q01z wrote:dat stuurtje dacht ik toen idd het xantia sportstuur uit te herkennen!!
volgens mij is ditzelfde stuur uit de accesoires catog vd zx?? geen zin om de folder op te zoeken
Zou zeker ZX kunnen zijn, dat past namelijk zonder problemen op een AX naaf,xantia zal ongetwijfeld anders zijn.
Maar als het een ZX-stuur is, zou ZX-Cruiser dat denk ik het beste kunnen beantwoorden. Die heeft immers al jaren een ZX-je Maar heeft de ZX niet ook zo'n GT-stuur?
q01z wrote:dat stuurtje dacht ik toen idd het xantia sportstuur uit te herkennen!!
volgens mij is ditzelfde stuur uit de accesoires catog vd zx?? geen zin om de folder op te zoeken
Zou zeker ZX kunnen zijn, dat past namelijk zonder problemen op een AX naaf,xantia zal ongetwijfeld anders zijn.
Maar als het een ZX-stuur is, zou ZX-Cruiser dat denk ik het beste kunnen beantwoorden. Die heeft immers al jaren een ZX-je
Tis geen Standaard ZX stuur in ieder geval, normaal zit er in een ZX hetzelfde stuur als in een type2 AX, anders zit dr een type2 GT stuur in, en bepaalde uitvoeringen zelfs een leren uitvoering van het type2 GT stuur