Wim Peeters - afkomstig uit de stille kempen in België en woonachtig in onze prachtige Belgische Ardennen. 29 jaar zo waar en sinds lange tijd al de microbe gevat die leidt tot auto's en autosport. De enige remedie daartegen is zelf een wagentje kopen om aan te sleutelen en te rijden op het circuit. Verder ben ik een enorme fan van course du côte of anders gezegd heuvelklimmen. Jaarlijks loop ik er toch een paar af in België en Eschdorf in Luxemburg sla ik ook nooit over. De bedoelingen met deze GTi zijn dan ook circuitkilometers maken en af en toe eens een heuvelklimmetje meedoen. Uiteraard wel op het provinciale niveau (ASAF) gezien daar deelnemen het goedkoopste is voor een amateurcoureur

Dus plaatjes bij de praatjes. Vorige week opgehaald in NL na een leuke testrit en lijkt mij hier geen onbekende wagen op het forum;





Tot zo ver het exterieur




dit was dan het rommelige interieur wat wel aandacht kan gebruiken...

Het motortje, er zou een chip inzitten die hem wat sneller maakt echter was er geen uitdraai van een testbank aanwezig...
Tot zo ver het goede nieuws



Als je voor de wagen staat, links achter de koplamp...

en in de kofferbak...
Zonder een nieuw roest-topic te willen starten hierover de vraag hoe ik dit het best kan behandelen. er moet geen rekening gehouden worden met APK of keuring gezien hij niet meer op de openbare weg komt.
Wat zijn de plannen (als de momenteel aanwezige hectische werkdruk over is);
- Scherpere nokkenas (als die nog te vinden is) - Kentcams of pipercams eens doorsnuffelen
- Vliegwiel afdraaien
- Spaghetti-uitlaatspruitstuk (dat is ook al moeilijk te vinden zo lijkt me ...)
- Chip die met de nokkenas om kan
- Accu in kofferbak installeren
- Benzinebak in koffer inbouwen (bijhorend een zwaardere benzinepomp)
- Shortshifter (trackdayparts.nl)
- Optisch (binnen- en buitenkant)