Grietje
Moderator: webmasters
Ja!Joost wrote:goed gepoetst (Vroeg net al aan Marc) was dat nou die grijze bumper van die door mij gesloopte GT?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Thanx
updateje!
Ik heb verzameld op de sloop:
nieuwe skirtjes (had maar 1 deel nodig, maar goed):
typeplaatjes voor de TRS (vind die maar eens ):
Ring voor mijn morrettes (en de rest, maar die zijn/waren vrij ruk)
usebare deel van de rest van de morrettes:
GT bumper (is te koop! ik heb hem niet nodig, maar hij is goed, anders zou die GT met bumper door de schredder gaan, beetje zonde...)
updateje!
Ik heb verzameld op de sloop:
nieuwe skirtjes (had maar 1 deel nodig, maar goed):
typeplaatjes voor de TRS (vind die maar eens ):
Ring voor mijn morrettes (en de rest, maar die zijn/waren vrij ruk)
usebare deel van de rest van de morrettes:
GT bumper (is te koop! ik heb hem niet nodig, maar hij is goed, anders zou die GT met bumper door de schredder gaan, beetje zonde...)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nee, standaard AX type 2 stuurtjeDuFF wrote:en die lichtmetalen velgjes zagen er ook best netjes uit toch?
en zat er nou een sportstuur op?
Velgjes zagen er idd niet slecht uit maar, mijn smaak is het niet
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
even met het mormel bezig geweest vandaag. Hij heeft nu een hele tank zonder problemen gereden, met dakdragers en vrij zuinig (1 op 15 ong).
Hij heeft wel nog steeds wat bijkomstige problemen,
- schakelt zeer zwaar, en soms onmogelijk naar zijn 2.
- drukgroep giert
- er zit een niet best klinkende kloink in het onderstel die hij voor de aandrijfaswissel nooit gehad heeft (fusee ben ik bang).
- Als laatste heeft ie echt nieuwe banden nodig, deze zijn verschrikkelijk uitgedroogd + geen profiel meer. Hopelijk is het zware sturen dan ook opgelost.
Wel heb ik de deuren van binnen eindelijk eens afgewerkt
En de op de sloop gevonden type plaatjes geplakt! het staat erg anders, maar ik vind dat hij met trots mag laten zien dat ie een TRS is
Last edited by grietje on WedMay21, 2008 8:45:18 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
:PGlenn@nl wrote:Netjes hoor!
Eindelijk eens iemand die typeplaatjes erop plakt ipv eraf
Vergeet je de sleutel niet uit het rechter voorportier te halen
weetje waarom ik dat doe als ik bezig ben, passen al mn sleutels (GT, TRS en huissleutels) niet in mn zakken, dus leg ik het meestal ergens neer, maar dan raak ik ze kwijt :P dus stop ik van elke auto de sleutels gewoon in de deur:P
Vond het trouwens ook erg jammer/zonde dat de type plaatjes eraf waren.
Ik zou ze bij mn GT er ook nooit afhalen! Bij de rode zijn ze er wel af maar dat was omdat het een 1.0E is en de klep die er nu op zit een plaisir klep....... 1.0E plaatje moet eigenlijk terug maar die mist een hoekje
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Staat in aangeboden inderdaad! vraagprijs staat nog op 50 euro, is nog niets geboden.Nitroën wrote:hey, je zei dat die GT bumper te koop is? nog steeds?
heb op zich wel interesse, aangezien de voorbumper van mijn toekomstige AX er niet zo heel gaaf meer uitziet.
hoeveel moet je ervoor hebben?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Surfplank word geregeld :D
Net ook armsteuntjes voor de GT opgehaald, omdat ik die uit de deur had getrokken (en de armsteunen uitelkaar )
Net ook armsteuntjes voor de GT opgehaald, omdat ik die uit de deur had getrokken (en de armsteunen uitelkaar )
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
aauuwww auw auw auw auw mn vingers
rot skirts
rot skirts
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Skirts poetsen
Nieuwe clipjes
Wie weet wat het extra uitsteeksel op deze carb is?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Oh en, mijn CV doet het nu niet meer. Ik dacht ik werk het kastje ff mooi weg, maar ik heb zon PRUTS kabelboom, (beunhaas alarm, nog steeds:S kom steeds meer tegen:S) dat het nu niet meer werkt. Ligt in niet aan t kastje, in de TRS werkt het prima.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Omdat me accu gister ook WEER leeg was was ik t zat en ben ik mijn kabelboom gaan vervangen. Ik heb genoeg fotos voor een howto, dus dat zal er wel komen
Iig, toen ik alles eruit had toch maar besloten niet die kabelboom die ik had liggen erin te stoppen, die was slechter. En nee, mn huidige kabelboom was neit best:P
Wat ik heb gevonden is het complete alarm, op een plek waar ik hem ECHT niet had verwacht (onder het bakje achter de pook...)
En het bleek dat deze dus ook nog eigenlijk compleet erin zat, incl startonderbreker, knippers, complete CV (kastje had ooit afstands) deursensoren, lichtrelais, accu, verzin het maar..... En daarbij waren sommige dingen er wel half uit gehaald (draadjes doorgeknipt) en waren de brakke verbindingen (kroonsteentjes en knijpstekkers) hier en daar losgelaten, wat natuuuurlijk lekstroom maakt.
Alles is eruit getrokken, schade aan de kabelboom herstelt, en alles terug geplaatst...
Tadaaa, toen deed mijn eigen CV het weer En de accu was vandaag nog niet leeg, dus dat probleem lijkt ook voorbij.
Even een paar fotos:
Bij het demonteren van dashbord kwamen wij geheel onverwacht tegen:
En hier zaten een HOOP draadjes op vast:
Marc heeft hem uit de rest van de auto gehaald:
Wij hielden over:
en
en je kan in een rare houding ook schroeven:
Als je dan het dashbord eruit hebt wil je een kleed op straat leggen om t dash op te leggen om de kabelboom te maken.... Ik heb van Rio een mooi knutsel-ex-douche-gordijn gekregen, dus dat vond ik wel mooi om nu te gebruiken
Leg je het uit op de grond, wat denk je :
mijn hondje staat erop!!!!! En nog exact ook, spirit heeft precies dezelfde aftekeningen
Iig, toen ik alles eruit had toch maar besloten niet die kabelboom die ik had liggen erin te stoppen, die was slechter. En nee, mn huidige kabelboom was neit best:P
Wat ik heb gevonden is het complete alarm, op een plek waar ik hem ECHT niet had verwacht (onder het bakje achter de pook...)
En het bleek dat deze dus ook nog eigenlijk compleet erin zat, incl startonderbreker, knippers, complete CV (kastje had ooit afstands) deursensoren, lichtrelais, accu, verzin het maar..... En daarbij waren sommige dingen er wel half uit gehaald (draadjes doorgeknipt) en waren de brakke verbindingen (kroonsteentjes en knijpstekkers) hier en daar losgelaten, wat natuuuurlijk lekstroom maakt.
Alles is eruit getrokken, schade aan de kabelboom herstelt, en alles terug geplaatst...
Tadaaa, toen deed mijn eigen CV het weer En de accu was vandaag nog niet leeg, dus dat probleem lijkt ook voorbij.
Even een paar fotos:
Bij het demonteren van dashbord kwamen wij geheel onverwacht tegen:
En hier zaten een HOOP draadjes op vast:
Marc heeft hem uit de rest van de auto gehaald:
Wij hielden over:
en
en je kan in een rare houding ook schroeven:
Als je dan het dashbord eruit hebt wil je een kleed op straat leggen om t dash op te leggen om de kabelboom te maken.... Ik heb van Rio een mooi knutsel-ex-douche-gordijn gekregen, dus dat vond ik wel mooi om nu te gebruiken
Leg je het uit op de grond, wat denk je :
mijn hondje staat erop!!!!! En nog exact ook, spirit heeft precies dezelfde aftekeningen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).