Peter (GT 1.6 16v + BMW E30 325i cabrio)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

:D

echt super Peter :)
Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

q01z wrote:gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

:D

echt super Peter :)
Ik neem je wel een keer een stukje mee, dat heb je wel verdiend na alle ondersteuning :wink:
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

:D
Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

TOP dat ie loopt. Hopelijk eindelijkverlost van de draderige ellende!
Binnenkort dus grijze stickers :lol:

ik zal duimen voor je apk
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Fast eddie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 453
Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
Location: Hoogkerk (Groningen )

Post by Fast eddie »

Gefeliciteerd Peter met de overwinning :D , de aanhouder wint :)

Enne blijft mooi Ax en deze velgen staan 10x beters dan de witten, maar dat is mijn mening :)

Groeten en veel rijplezier
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Image

Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Fast eddie wrote:Gefeliciteerd Peter met de overwinning :D , de aanhouder wint :)

Enne blijft mooi AX en deze velgen staan 10x beters dan de witten, maar dat is mijn mening :)

Groeten en veel rijplezier
De aanhouder wint kun je wel zeggen....... project loopt al een paar jaartjes inmiddels.... veel te lang eigenlijk, maargoed, het resultaat is ernaar :)

Tot zover meer positive dan negatieve reacties gehad op de velgenwissel :) ik had het anders verwacht..
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

peter wrote:
Fast eddie wrote:Gefeliciteerd Peter met de overwinning :D , de aanhouder wint :)

Enne blijft mooi AX en deze velgen staan 10x beters dan de witten, maar dat is mijn mening :)

Groeten en veel rijplezier
De aanhouder wint kun je wel zeggen....... project loopt al een paar jaartjes inmiddels.... veel te lang eigenlijk, maargoed, het resultaat is ernaar :)

Tot zover meer positive dan negatieve reacties gehad op de velgenwissel :) ik had het anders verwacht..

Ik vond de meerspaaks veel gaver, maar ik ben zoiezo fan van meerspaaks wit en ik heb zoiezo iets tegen de saxo velgen :P

Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat het echt niet misstaat, en dat je AX er werkelijk PRACHTIG bij staat!
respect ! En nu gauw APK erop en rijden dat ding ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

peter wrote:
Tot zover meer positive dan negatieve reacties gehad op de velgenwissel :) ik had het anders verwacht..
Ik ook :? Vindt het echt niet mooi, die brave velgen op een blauwe licht uitgebouwde AX. Hij schreeuwt gewoon om die witte OZs vindt ik, maar zo heeft ieder zijn mening...

Blijft een lief ding...
Freude am Fahren.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

arnie wrote:
peter wrote:
Tot zover meer positive dan negatieve reacties gehad op de velgenwissel :) ik had het anders verwacht..
Ik ook :? Vindt het echt niet mooi, die brave velgen op een blauwe licht uitgebouwde AX. Hij schreeuwt gewoon om die witte OZs vindt ik, maar zo heeft ieder zijn mening...

Blijft een lief ding...
De OZs zijn te groot en vooral te zwaar. Ik heb zo'n wiel op de weegschaal gezet en kwam op 19kg uit (incl. band). Op standaard staal 11 kg. Het verschil in accelleratie is duidelijk te merken. Mischien dat er ooit nog weer wat anders onder komt, maar dan wel in 14", hooguit 15"
Verder liggen ze hier gewoon in de schuur, en ik ben er nog niet zeker van dat ze verkocht gaan worden... we zien dus wel :)
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

gaatje bijboren en op je XM? :P
nee dat zou niet staan..

ach de 16" zag er wel vet uit, zeker niet lelijk.. toulouses zijn niet echt mn ding omdat iedereen ze al heeft, maar het ziet er met deze kleurencombi wel goed uit :)
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

oz's zijn heel zwaar, de aez's die ik had waren al een stuk lichter (16 kg incl band) het beste kwa prijs zijn de super of ultralegera's niet de mooiste velgen maar wel enorm licht

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

peter wrote:
arnie wrote:
peter wrote:
Tot zover meer positive dan negatieve reacties gehad op de velgenwissel :) ik had het anders verwacht..
Ik ook :? Vindt het echt niet mooi, die brave velgen op een blauwe licht uitgebouwde AX. Hij schreeuwt gewoon om die witte OZs vindt ik, maar zo heeft ieder zijn mening...

Blijft een lief ding...
De OZs zijn te groot en vooral te zwaar. Ik heb zo'n wiel op de weegschaal gezet en kwam op 19kg uit (incl. band). Op standaard staal 11 kg. Het verschil in accelleratie is duidelijk te merken. Mischien dat er ooit nog weer wat anders onder komt, maar dan wel in 14", hooguit 15"
Verder liggen ze hier gewoon in de schuur, en ik ben er nog niet zeker van dat ze verkocht gaan worden... we zien dus wel :)
LEUK VOOR DE SHOW MAAR VERDER soory van de caps
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Ik vind die witte OZ's an sich wel mooi, maar dan moeten ze een maatje kleiner zijn (15 inch). Dit model vind ik in 16 inch net te groot.
Image Image Image

benny666
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: TueJul17, 2007 2:10:16 PM
Location: Marum (Gr.)
Contact:

Post by benny666 »

Tjonge, dat gaat wel Oké met die verbouwingen. Ik probeerde net je complete Wie=Wie te lezen, maar dat is nogal wat.

Ziet er goed uit, misschien heb ik hier een nieuwe inspiratiebron.
Benjamin
Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Wat denny zegt.... idd leuk voor de show, maar de 16v ligt er niet voor niets in, prestaties zijn belangrijker :)

@benny666

Je komt me vast nog wel een keertje in t wild tegen, ben regelmatig in Groningen, nu nog met de xm, straks ook weer met de ax :)
Image

ZX-Cruiser
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 483
Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by ZX-Cruiser »

Hmm nee ik vind deze velgen ook niet zo heel mooi passen, zal vooral door de kleuren komen. Misschien zou je ze wit kunnen laten coaten ;)
Wat verder uber zou zijn zijn een setje compomotive velgjes ;) Of iets van OZ, uit de OZ Racing reeks, zitten rond de 6Kg per velg voor 15/16".
AX GT 16V '87 | AX GTi '91 | C5 Exlusive '05

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

ZX-Cruiser wrote:Hmm nee ik vind deze velgen ook niet zo heel mooi passen, zal vooral door de kleuren komen. Misschien zou je ze wit kunnen laten coaten ;)
Wat verder uber zou zijn zijn een setje compomotive velgjes ;) Of iets van OZ, uit de OZ Racing reeks, zitten rond de 6Kg per velg voor 15/16".
wie weet :wink:

Ik heb een huis gekocht waardoor de prioriteiten enigzins veranderd zijn. Er moet nog genoeg in de ax geinvesteerd worden om hem helemaal top te krijgen (o.a banden, aandrijfassen, remschijven/blokken/leidingen, daarnaast nog enkele electronische en cosmetische dingetjes). Aangezien ik over een maandje de sleutel krijg, en vanaf dan genoeg in huis te doen heb, en tot die tijd druk bezig ben met opleidingen/examens (MCSE) heb ik besloten de ax te schorsen. Deze verdwijnt straks in de garage, en zal naar alle waarschijnlijkheid wel een jaartje binnen gaan blijven. De XM zal dus mijn enige vervoersmiddel worden (maar daar ben ik ook supertevreden mee), en mijn ax zal voorlopig niet meer op meetings te zien zijn. Jammer maar helaas, de tijd ontbreekt me gewoon en het geld kan voorlopig beter anders besteed worden. Hij staat straks in een verwarmde garage, en stukje bij beetje ga ik de laatste puntjes op de i zetten. De planning is in ieder geval om hem in 2009 om te laten keuren naar 1.6 16v op kenteken, zodat ik er ook legaal mee de weg op kan.

Natuurlijk kom ik nog wel eens buurten op meetings en clubweekenden, maar dan dus met de XM.
Image

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Peter, gefeliciteerd met de aankoop van je huis!
Image Image Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Een kleine aanpassing in mijn wagenpark:

De XM is verkocht, aan een kant jammer want het was een geweldig comfortabele auto, maar aangezien ik de kilometers niet meer maak moest de diesel eruit. Aangezien er waarschijnlijk een leasebak komt tegen de winter moest ik een autootje hebben om de zomer te overbruggen, dus heb ik mezelf een 205 CTI kado gedaan :P

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag, en dankzij het mooie weer heb ik eigenlijk alleen nog maar open gereden :D
Image

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Leuke auto Peter, en met dat warme weer is het zeker genieten. Veel plezier ermee!
Image Image Image

Post Reply