Nee Bas is gewoon zijn kopbouten vergetenMNM(tm) wrote:Ga je nou ook nog eens een keer serieus die kleppen stellen?
't Getik is niet om aan te horen!
(of heeft de mic in je camera een piekgevoeligheid op de toonhoogte van de klepstoter-tikken?)

Moderator: webmasters
kan je dat niet regelen met die andere brandstofdrukregelaar? Je had nog zo'n ding los liggen toch?Bas_S wrote:En we mogen weer een jaartje de straat onveiliger maken![]()
Was nog even een gedoe bij de apk met CO enzo.. uiteindelijk 0,3![]()
En de achterremmen, die kan de platenrembank niet echt meten![]()
Met een 3 bar FPR rijd het allemaal net maar is kwa koppel enzo een drama. pas bij 5000 toeren gaat de vtec aan..
Heeft er iemand een 4 of 4,5 bar regelaar liggen?![]()
Er moet nog even een fatsoenlijk filter op, dan kan 'ie op de bank
dan knijp je die van 3 bar toch een beetje in...q01z wrote:je kan er wel een drukregelaar voorzetten, maar als de druk op je rails vervoglens door een andere regelaar lager gehouden wordt...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).