
anyway, toen remmen vervangen. ipv 2 uur op de remschijf staan rammen met n hamer, 2 gleufjes dr in gezaagt, 1 klap met de hamer en hij was los. so far, so good. (uitstekende tip van eenofander ford pickuptruck forum)
toen kwamen we dr aan de andere kant achter inderdaad dat de pinnen vastgeroest zaten in de klauw.
-rammen rammen rammen
-pinnen doorzagen en wrikken (geen resultaat)
-klauw gedemonteerd en beugel losgemaakt.. wrikken, geen resultaat
-nieuwe klauw gekocht bij sloop.. bijna klaar om te monteren, blijkt de ontluchtingsnippel afgebroken te zijn

-Laurent gaat morgen de klauw terugbrengen.. hopelijk centjes terug (€25)
-pinnen uitgeboord
-alles netjes gemonteerd
-enige puntje blijft dat de rechterklauw niet lekker soepel over de onderste geleidebus loopt.. moet nog eens een keer uit elkaar.
verder nog ff de mistlichtbedrading van Laurent zn volcanetje hersteld..
daarna naar huis gegaan.. ra ra wat vind ik in mn brievenbus..
2 snelheidsboetes, 128(-4) en 135(-4) waar 120 was toegestaan.. trajectcontrole, 2x midden in de nacht doorheen gereden blijkbaar :/ "today I learned.." en omdat t geen flitser was kan ik niet eens n toffe foto opvragen
