
toch mooi dat de pasvorm perfect is, en dat ie weer rijdt !

Moderator: webmasters
Slangetje met sproeikop aan de wisserarm ala de BX en volgens hadden mijn beide P 405's dat ook.q01z wrote:...verder heeft mijn rare gele motorkap geen ruitensproeier, wat lastig is.. maar wel een ruitensproeier maakt het demonteren vd kap weer lastiger, omdat ik dan steeds het slangetje los moet halen..
ideale oplossing gevonden;
![]()
volgende keer neem ik ook m'n fiets wel meeq01z wrote:eerst maar es een nieuw voertuig aan de collectie toegevoegd...
kan ik jbeetje sportief doen enzo..
Dat kan een wereld van verschil zijn. Mijn 1.3/1.6 hybride motor loopt met de drukregelaar van de 1.6 een stuk beter dan met die van de 1.3.q01z wrote:ik had met rijden beetje het gevoel dat m brandstofdruk te laag was..
vanavond ff de drukregelaar eruit gepakt en inderdaad, een 2.5bar wat een 3bar hoort te zijn!
goed om te weten! Binnenkort komt er bij mij ook een 1.3systeem op mijn 1.6!LotuzClioWilliams wrote:Dat kan een wereld van verschil zijn. Mijn 1.3/1.6 hybride motor loopt met de drukregelaar van de 1.6 een stuk beter dan met die van de 1.3.q01z wrote:ik had met rijden beetje het gevoel dat m brandstofdruk te laag was..
vanavond ff de drukregelaar eruit gepakt en inderdaad, een 2.5bar wat een 3bar hoort te zijn!
Overigens loopt hij de eerste minuten niet optimaal. Hij moet eerst even rustig wakker worden voordat ik een beetje meer gas mag geven.