Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Goed nieuws Marc, je komt er wel :)
Image Image Image

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 692
Joined: WedFeb01, 2006 2:16:05 PM
Location: Bleiswijk

Post by Rooney »

Kiek eens aan mooi werk! :D Was al bang dat alle AX'en gingen aftaaien voor Malmedy.
AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10


q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Rooney wrote:Kiek eens aan mooi werk! :D Was al bang dat alle AX'en gingen aftaaien voor Malmedy.
echt niet!!

ik ga echt al wel een rondje voor rijden op jou, op het moment dat je op me bumper hangt en er langs wil ;)
Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Mooi dat ie loopt Marc! Wat zit er nou voor bak onder? Ook van de 1.3?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

nee gewoon de GTI bak... was best grappig vastschroeven nog, een bak voor een gietijzeren blok, op een alu blok!
maar ze zijn bij PSA wel slim genoeg geweest om de bevestigingen gewoon dubbel te maken, het ziet er alleen een beetje dom uit...

vandaag niets gedaan aan de auto, morgen weer..
Image

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 692
Joined: WedFeb01, 2006 2:16:05 PM
Location: Bleiswijk

Post by Rooney »

q01z wrote: echt niet!!

ik ga echt al wel een rondje voor rijden op jou, op het moment dat je op me bumper hangt en er langs wil ;)
Denk dat ik mijn OZ velgen eronder schroef met 2 yokohama s-drive banden, als ik die niet verkocht krijg gum ik ze maar op. Dus dat zal lekker glijden worden :P Dus mogelijk ben je sneller :wink: Neem wel voor de zekerheid setje semi's mee om toch effe paar rondjes snel te kunnen scheuren :oops:

Ben wel benieuwd naar de combinatie van een 1.3 rallye blok en die GTI v-bak. De 1.3 bak is namelijk erg kort en pas zeer goed bij het karakter van het 1.3 blokje.
AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10


Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Rooney wrote:Denk dat ik mijn OZ velgen eronder schroef met 2 yokohama s-drive banden, als ik die niet verkocht krijg gum ik ze maar op.
Heb vrij vlot na het weekendje Ring vorig jaar begrepen wat je punt was met die Yokohama's... Rijden prima, maar bochtenwerk is echt niet grappig! Naja, gierende banden maakt in ieder geval spektakel ;-), en je bent er zo doorheen :-P.
Image

saxo100
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 545
Joined: SunMar07, 2004 6:43:43 PM

Post by saxo100 »

Pgoddijn wrote:
Rooney wrote:Denk dat ik mijn OZ velgen eronder schroef met 2 yokohama s-drive banden, als ik die niet verkocht krijg gum ik ze maar op.
Heb vrij vlot na het weekendje Ring vorig jaar begrepen wat je punt was met die Yokohama's... Rijden prima, maar bochtenwerk is echt niet grappig! Naja, gierende banden maakt in ieder geval spektakel ;-), en je bent er zo doorheen :-P.
Ik ben toch super tevreden met mijn Yokohama's zelfs op de Ring. (ze moeten wel ff goed warm zijn) In de regen zijn wel slecht in de bochten.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

saxo100 wrote:
Pgoddijn wrote:
Rooney wrote:Denk dat ik mijn OZ velgen eronder schroef met 2 yokohama s-drive banden, als ik die niet verkocht krijg gum ik ze maar op.
Heb vrij vlot na het weekendje Ring vorig jaar begrepen wat je punt was met die Yokohama's... Rijden prima, maar bochtenwerk is echt niet grappig! Naja, gierende banden maakt in ieder geval spektakel ;-), en je bent er zo doorheen :-P.
Ik ben toch super tevreden met mijn Yokohama's zelfs op de Ring. (ze moeten wel ff goed warm zijn) In de regen zijn wel slecht in de bochten.
Warm? Iets warmer en je glijdt gewoon onderuit! Zal ik wat minder last van hebben op de Ring, met mijn beperkte hoeveelheid rondjes rij ik toch nog als een mietje ;-)
Image

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

gogogo Marc :D

saxo100
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 545
Joined: SunMar07, 2004 6:43:43 PM

Post by saxo100 »


Warm? Iets warmer en je glijdt gewoon onderuit! Zal ik wat minder last van hebben op de Ring, met mijn beperkte hoeveelheid rondjes rij ik toch nog als een mietje ;-)
Nu heb ik geen S drive maar de E70D 205/45 * 17 84W en me car is 1100 kg zwaar misschien dat daar het verschil in zit

@Marc

Ga je het halen met de AX naar malmedy?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

@andries, ik hoop het!


hij staat nu op ed achtergrond te draaien (qua herrie op de voorgrond, Fan draait.. )
net had ik nog ff een KVS lekkage omdat er een te grote slangenklem op de slang vanaf de waterpomp naar de kachel zit..

owh en ik kreeg m daarstraks niet gestart, zonder opgaaf van reden.. brandstof kreeg hij iig
en net op het moment dat ik er een lucifer bij ging houden om m in de fik te steken, deed hij het weer!@
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Image

saxo100
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 545
Joined: SunMar07, 2004 6:43:43 PM

Post by saxo100 »

ziet er goed uit joh.

Image Image

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

Hij loopt mooi stationair, maar ging die nog raar doen bij een koude start??
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

v.andriessen wrote:Hij loopt mooi stationair, maar ging die nog raar doen bij een koude start??
nee niets, kwam door de losse vacuumslangetjes enzo... doet het gewon goed :)


net een testrit van +-20km achter de rug, geen gekke dingen! ja tis wel humor.. een blok met pk's maar zonder Nm's... nog niet geprobeerd of het rap is :P

schakelen van 2 naar 1 (rijdend) gaat makkelijker als van 1 naar 2, zo krap heb ik het afgesteld en zo weinig speling zit erop!

nog wel wat werk;
-koppeling moet iets losser denk ik
-remmen ff nogmaals ontluchten
-beugeltje maken voor mn luchtfilterbak
-stuur recht zetten..

maar hij doet het! :D

thanks Vincent voor de brandstofpomp, thanks Bas voor het solderen en thanks iedereen voor de steun! :D
Image

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Das nou nog s goed nieuws :fluffle
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

:jump: misschien heeft Bas nog wel wat isolatie-tape voor op je gril....

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Browny wrote::jump: misschien heeft Bas nog wel wat isolatie-tape voor op je gril....
ivar.... daar heb k stickers voor gedrukt op de zaak :oops:


owhja gril.. die zit er nog niet in :roll:
Image

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Mooie beelden, klinkt heel fijn :)

Post Reply