Denny Lambrechts (AX SPORT '87)
Moderator: webmasters
ow had niet goed gelezenBossie wrote:Hier is niets raar aan, het is nl. nr 2 die niet wil lopen zoals het moet en dat is mooi kl*te.jb wrote:wat voor rare uitspraak is dit?Bossie wrote:Begin jij nu ook al Wat is dat toch met die Webergezinden? Succes met het goed laten lopen. Hoop dat we de Weber-kliniek niet hoeven te openen.
is toch normaal dat er webers op zijn sport zit?
jb wrote:ow had niet goed gelezenBossie wrote:Hier is niets raar aan, het is nl. nr 2 die niet wil lopen zoals het moet en dat is mooi kl*te.jb wrote:wat voor rare uitspraak is dit?Bossie wrote:Begin jij nu ook al Wat is dat toch met die Webergezinden? Succes met het goed laten lopen. Hoop dat we de Weber-kliniek niet hoeven te openen.
is toch normaal dat er webers op zijn sport zit?
Helemaal mee eens, doe mij (voorlopig) maar gewoon injectieMastenhose wrote:Als dat 't geluid van een AX op Webers zou zijn, dan zou dat 't eerste zijn wat er bij mij af zou gaan!!!DuFF wrote:met natuurlijk toepasselijke muziek in de kliniek !Bossie wrote:Begin jij nu ook al Wat is dat toch met die Webergezinden? Succes met het goed laten lopen. Hoop dat we de Weber-kliniek niet hoeven te openen.
http://www.youtube.com/watch?v=eElTbQ8jNFw
Solexen kan natuurlijk ook nogjb wrote:wat voor rare uitspraak is dit?Bossie wrote:Begin jij nu ook al Wat is dat toch met die Webergezinden? Succes met het goed laten lopen. Hoop dat we de Weber-kliniek niet hoeven te openen.
is toch normaal dat er webers op zijn sport zit?
Wel wazig dat ie niet goed loopt. Niet stiekem een slangetje los of verkeerd aangesloten?
AX GTI '91
nee geen verkeerde slangetjes aangesloten . Ik denk dat de carbs niet meer synchroon staan. Deze week zelf even een manometer in elkaar knutselen om ze gelijk te zetten. Hoop echt dat het niks anders is. Onderblok en overige randapparatuur heeft nl al 700 euro gekost aan nieuwe onderdelen en ik wil er echt minimaal een jaar mee rijden voordat ik ga 1600cc en.
Ik baal echt heeeeeeeeel erg.
Heeft er iemand nog ergens een standaard einddemper liggen?
Wel is trouwens de ex Job auto de deur uit gegaan. Momenteel in het bezit van het vriendinnetje van mijn broertje en is niet rood meer maar mat zwart. Voor wie twijfeld een echte aanrader. zal nog wel eens fotos posten ervan.
Ik baal echt heeeeeeeeel erg.
Heeft er iemand nog ergens een standaard einddemper liggen?
Wel is trouwens de ex Job auto de deur uit gegaan. Momenteel in het bezit van het vriendinnetje van mijn broertje en is niet rood meer maar mat zwart. Voor wie twijfeld een echte aanrader. zal nog wel eens fotos posten ervan.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
hij loopt stationair
nu nog even iets doen aan het feit dat hij geen koelwater lust en er alles uit gooit. hoop dat een nieuwe dop hier de truc gaat doen.
verder hoop ik dat het gezoem wat ik hoor de nieuwe waterpomp en spanrol zijn en geen lagers.
al met al nog geen 100 % goed gevoel er bij.
nu nog even iets doen aan het feit dat hij geen koelwater lust en er alles uit gooit. hoop dat een nieuwe dop hier de truc gaat doen.
verder hoop ik dat het gezoem wat ik hoor de nieuwe waterpomp en spanrol zijn en geen lagers.
al met al nog geen 100 % goed gevoel er bij.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
water wordt goed rondgepompt. probleem lijkt ineens opgelost.
gister alles perfect afgesteld. alles nog een keer nagelopen, kleplift bleek nog een halve mm af te wijken. bijgesteld
stationair gedraait. mooi 1100 toeren. bijna half uur. geen problemen.
beetje rond gereden tussen de garages. Daarna dacht ik hoppa even overige versnellingen testen. rijd de straat op sla af naar de rondweg. naar zijn 2 en ..... niks eigenlijk. Auto niet vooruit te krijgen. Wilt geen toeren maken, slaat af en is niet meer te verplaatsen. grrrrrrrrrrr
terug geduwd naar garage, nog meer grrrrrrrrrrr. starten en lopen. tussen de garages op en neer gereden geen probleem. . ben maar niet meer de straat opgereden. Ga ontstekingsmodule nog vervangen en dan maar op goed geluk.
hier een filmpje van het lopende blokje.
http://www.youtube.com/watch?v=PLtXxu5dBMI
hier trouwens nog een paar foto's van de ex job GT. sinds die naar mijn broertje en zijn vriendin is gegaan is dit het resultaat.
gister alles perfect afgesteld. alles nog een keer nagelopen, kleplift bleek nog een halve mm af te wijken. bijgesteld
stationair gedraait. mooi 1100 toeren. bijna half uur. geen problemen.
beetje rond gereden tussen de garages. Daarna dacht ik hoppa even overige versnellingen testen. rijd de straat op sla af naar de rondweg. naar zijn 2 en ..... niks eigenlijk. Auto niet vooruit te krijgen. Wilt geen toeren maken, slaat af en is niet meer te verplaatsen. grrrrrrrrrrr
terug geduwd naar garage, nog meer grrrrrrrrrrr. starten en lopen. tussen de garages op en neer gereden geen probleem. . ben maar niet meer de straat opgereden. Ga ontstekingsmodule nog vervangen en dan maar op goed geluk.
hier een filmpje van het lopende blokje.
http://www.youtube.com/watch?v=PLtXxu5dBMI
hier trouwens nog een paar foto's van de ex job GT. sinds die naar mijn broertje en zijn vriendin is gegaan is dit het resultaat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
matte plakmat nee dit is gewoon motip uit een spuitbusje .
verdunde oplossing eroverheen gooien met wassen en je kn hem een andere kleur maken. hahaha. Mat zwart is toch wel mooi zo. Marc aan jouw de vraag of jij die sticker die je er destijds op had gemaakt ook in het roze kunt maken en wat de kosten zijn.
verder ga ik wat nieuwe uitgangspunten proberen in de ontsteking.
Vroeger liep hij goed met 32 graden voorontsteking. ik ga dat proberen terug te brengen naar 18 graden met een 1200 toeren stationair. Dan begint hij iig ook wat minder snel te pingelen. Van het weekend ook mijn zelfgemaakte manometer maar eens uitproberen. Ben benieuwd.
waarom andere ontstekingstiming.
Heb her en der wat gebeld en 32 graden wordt als erg veel gezien.
hieronder als soort van gouden regel kreeg ik dit mee. ik denk ik zal het eens delen.
nokkenas - voorontsteking - stationair snelheid
graden
270 - 8-12 - 600-800
280 - 10-14 - 800-1000
290 - 12-16 - 1000-1200
300 - 14-18 - 1200-1400
310+ - 16-20 - 1300-1500
verdunde oplossing eroverheen gooien met wassen en je kn hem een andere kleur maken. hahaha. Mat zwart is toch wel mooi zo. Marc aan jouw de vraag of jij die sticker die je er destijds op had gemaakt ook in het roze kunt maken en wat de kosten zijn.
verder ga ik wat nieuwe uitgangspunten proberen in de ontsteking.
Vroeger liep hij goed met 32 graden voorontsteking. ik ga dat proberen terug te brengen naar 18 graden met een 1200 toeren stationair. Dan begint hij iig ook wat minder snel te pingelen. Van het weekend ook mijn zelfgemaakte manometer maar eens uitproberen. Ben benieuwd.
waarom andere ontstekingstiming.
Heb her en der wat gebeld en 32 graden wordt als erg veel gezien.
hieronder als soort van gouden regel kreeg ik dit mee. ik denk ik zal het eens delen.
nokkenas - voorontsteking - stationair snelheid
graden
270 - 8-12 - 600-800
280 - 10-14 - 800-1000
290 - 12-16 - 1000-1200
300 - 14-18 - 1200-1400
310+ - 16-20 - 1300-1500
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.