Ja auditie was leuk!Joost wrote:mooi werk, en hoe was de auditie?
Ik word binnenkort gebeld..... wie weet... morgen in ieder geval naar de tnt post... solliciteren, tja je moet wat, toch?
Moderator: webmasters
Ja auditie was leuk!Joost wrote:mooi werk, en hoe was de auditie?
ik loop veel buiten, dus dat zal snel een soort raar oranje/geel worden en staat niemand....q01z wrote:zou ik niet doen.. Oranje staat je niet vincentv.andriessen wrote:Ja auditie was leuk!Joost wrote:mooi werk, en hoe was de auditie?
Ik word binnenkort gebeld..... wie weet... morgen in ieder geval naar de tnt post... solliciteren, tja je moet wat, toch?
yep zonder de bak te demonteren.Browny wrote:![]()
spietje kost nog geen euro bij de dealer, maar ach, zo'n beun-oplossing werkt gewoon stukken beter! wat een geweldig verschil voor dat geld. heb je het gedaan zonder de bak te demonteren?
of naar de plaatselijk ijzer winkel en een boortje M7.1 kopen!Browny wrote:ik wist dat het moest kunnen zonder de bak eronderuit te halen! Voor de meelezer die denkt, dat wil ik ook: Het Citroën artikelnummer is: 250924.
aah... Ik moet maar weer snel langs komen, dan kan mijn gti misschien wat opbeurens tegen jou gti zeggen... misschien helpt het.q01z wrote:en wat een geweldige auto is het verder Vincent
hoe je luchtfilter nu zit met al die buizen ziet er ook gewoon goed uitoogt erg netjes! en hij staat mooi op hoogte.. mijn GTI voelde zich gister zwaar depressief.. heb nog de hele nacht bij m gezeten om m in slaap te praten
van wie denk je dat die uitspraak is?Joost wrote:zeg je dat ook altijd tegen die 12 jarigev.andriessen wrote:'te jong' bestaat niet en 'te krap' is een rekbaar begrip