ik bedoelde dat niet lullig van die bumper hoor! Volgens mij vat je het een beetje verkeerd op (of ik zit fout hoor, maar zo komt het over) ik bedoel er helemaal niks mee! Was gewoon nieuwsgierig
was lang niet alleen persoonlijk aan jou bedoeld... snap dat jij er niet zo over denkt, maar er zijn hier volgens mij mensen die weleens aan mijn eerlijkheid twijfelen, en om gezeur te voorkomen heb ik dit er even in gezet.
eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe en waarom het met de Porsche is afgelopen??
en hoe ver je staat het met totaal reviseren van je AX GT? zit alles alweer een beetje in elkaar? en heb je nog een sportkop kunnen vinden? zoveel zijn er niet.. en die van mij was niet al te duur geweest hoor!
Wou dat ik ook kon zeggen dat ik een porsche 944 "erbij" had. Heb er al vaak over nagedacht om er eentje te kopen, maar kon het niet rond krijgen in de studentenportomonee
Good choice > a 944.
Een 944 is trouwens niet met een 924 te vergelijken (zoals hiervoor in het topic aangehaald werd) > alleen al de prijs scheelt de helft.
Zo... heb gewoon geen tijd meer om hier te updaten of te kijken! Drukte op 't moment.. maar ook even andere prioriteiten.
Ik mag nu bijvoorbeeld aan de universiteit beginnen in september, moest even toegelaten worden. Daarnaast druk met m'n vriendin, m'n muziek (diverse optredens en producties de komende tijd) en m'n lichaam (moet binnen een redelijk korte tijd m'n topconditie weer helemaal terughalen..
..dus geen tijd meer voor auto's en de interesse zakt ook. Dat zal niet weinig te maken hebben met het feit dat ik nu h??l veel op m'n wielrenfiets doe, afstanden tot zo'n 60 km zijn prettiger af te leggen op twee wielen dan op 4.
Ook was er nog een berg rekeningen die ik moest betalen en ik kreeg een paar leuke cadeautjes van het CJIB ? zo'n 900 euro bij elkaar. Jullie begrijpen het al - Porsche verkocht. De AX = next!!
Dus... te koop voor 1250,-: - Zilvergrijze AX GT '90 met lichte schade voor (motorkap opengewaaid)
- Rode AX Plaisir '91 voor wat plaatwerk
- halflederen Chic-interieur en stoffen GT-interieur
- motorblok 1360cc met kapotte bak en 170.000 km
- gereviseerd motorblok +/- 1400cc GETUNED. 3.000 km gelopen. Snelle nokkenassen, uprated krukaslagers, drijfstangen, zuigerveren, gevlakte kop met grotere kleppen en een 316" nokkenas (Schrick geloof ik), rollenbank getunede computer (dus g??n gekopi?erde chip!), passende ontsteking, verhoogde toerenbegrenzer (7750 r/min). Dit alles compleet met een Rallye versnellingsbak (overbr.: 200 km/h = 6750 r/min)
Let maar op, krijgt ie spijt van dattie de AX verkoopt. Iets beters en goedkopers vind je niet. Tegen de herfst / winter zien we hem dan weer ineens zeer actief met een nieuwe AX.
kakanox wrote:...dus geen tijd meer voor auto's en de interesse zakt ook. Dat zal niet weinig te maken hebben met het feit dat ik nu h??l veel op m'n wielrenfiets doe, afstanden tot zo'n 60 km zijn prettiger af te leggen op twee wielen dan op 4.
Ook was er nog een berg rekeningen die ik moest betalen en ik kreeg een paar leuke cadeautjes van het CJIB ? zo'n 900 euro bij elkaar. Jullie begrijpen het al - Porsche verkocht. De AX = next!!
Jammer dat je je Porsche hebt verkocht en de AX in de verkoop doet...maar ja...soms moet je prioriteiten stellen en dat kan nie altijd je auto zijn (vooral al nie als je "cadeautjes" van het CJIB krijgt)...
Suc6 op de universiteit in ieder geval
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
wow, die planning is aardig door de war gegooit!
Jammer dat we een echte knutselaar minder hebben in de club binnenkort.
succes met je nieuwe project, tis dan wel een tweewieler, maar dat maakt voor jou niet uit zo te lezen!
gedreven was ik de laatste tijd al niet meer.. vind de AX een fantastisch autootje, maar m'n vriendin is toch stukken leuker en muziek maken en(/is) m'n toekomst ook... soms moet je gewoon je prioriteiten verleggen. en ik moet zeggen... als die opleiding me over 10 jaar een C5 of Audi A6 in tovert, ben ik daar waarschijnlijk ook heel gelukkig mee