[OUD] Kevin aka kakanox (AX GT 1.6 8V '90)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Anouschka wrote:Heey Kevin,

ik bedoelde dat niet lullig van die bumper hoor! Volgens mij vat je het een beetje verkeerd op (of ik zit fout hoor, maar zo komt het over) ik bedoel er helemaal niks mee! :) Was gewoon nieuwsgierig :P

was lang niet alleen persoonlijk aan jou bedoeld... snap dat jij er niet zo over denkt, maar er zijn hier volgens mij mensen die weleens aan mijn eerlijkheid twijfelen, en om gezeur te voorkomen heb ik dit er even in gezet.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe en waarom het met de Porsche is afgelopen??

en hoe ver je staat het met totaal reviseren van je AX GT? zit alles alweer een beetje in elkaar? en heb je nog een sportkop kunnen vinden? zoveel zijn er niet.. en die van mij was niet al te duur geweest hoor!

nouja we lezen het wel denk ik?

of weet er iemand meer :P
Image

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Ik vond al dat het erg lang stil bleef, is dus druk bezich met 2 auto's, was ik ff helemaal vergeten. :shock:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Figuur
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Figuur »

bad_my84 wrote:Ik vond al dat het erg lang stil bleef, is dus druk bezich met 2 auto's, was ik ff helemaal vergeten. :shock:

Hij zit nou op het porsche-forum snap dat dan :wink:

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Ben ook wel benieuwd eigenlijk! We horen ineens zo weinig van je, terwijl je eerder toch hard op weg was om de master spammer van dit forum te worden :wink:

ps: Mekkio en ik wachten nog steeds op het grote spoiler uitwisselings project :wink:

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Wou dat ik ook kon zeggen dat ik een porsche 944 "erbij" had. Heb er al vaak over nagedacht om er eentje te kopen, maar kon het niet rond krijgen in de studentenportomonee :(

Good choice > a 944.

Een 944 is trouwens niet met een 924 te vergelijken (zoals hiervoor in het topic aangehaald werd) > alleen al de prijs scheelt de helft.

Have fun!!!

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Zo... heb gewoon geen tijd meer om hier te updaten of te kijken! Drukte op 't moment.. maar ook even andere prioriteiten.

Ik mag nu bijvoorbeeld aan de universiteit beginnen in september, moest even toegelaten worden. Daarnaast druk met m'n vriendin, m'n muziek (diverse optredens en producties de komende tijd) en m'n lichaam (moet binnen een redelijk korte tijd m'n topconditie weer helemaal terughalen..

..dus geen tijd meer voor auto's en de interesse zakt ook. Dat zal niet weinig te maken hebben met het feit dat ik nu h??l veel op m'n wielrenfiets doe, afstanden tot zo'n 60 km zijn prettiger af te leggen op twee wielen dan op 4.

Ook was er nog een berg rekeningen die ik moest betalen en ik kreeg een paar leuke cadeautjes van het CJIB ? zo'n 900 euro bij elkaar. Jullie begrijpen het al - Porsche verkocht. De AX = next!!

Dus... te koop voor 1250,-:
- Zilvergrijze AX GT '90 met lichte schade voor (motorkap opengewaaid)
- Rode AX Plaisir '91 voor wat plaatwerk
- halflederen Chic-interieur en stoffen GT-interieur
- motorblok 1360cc met kapotte bak en 170.000 km
- gereviseerd motorblok +/- 1400cc GETUNED. 3.000 km gelopen. Snelle nokkenassen, uprated krukaslagers, drijfstangen, zuigerveren, gevlakte kop met grotere kleppen en een 316" nokkenas (Schrick geloof ik), rollenbank getunede computer (dus g??n gekopi?erde chip!), passende ontsteking, verhoogde toerenbegrenzer (7750 r/min). Dit alles compleet met een Rallye versnellingsbak (overbr.: 200 km/h = 6750 r/min)

Laat 't maar horen..

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Is het Chic interieurtje niet los te koop? :wink: Enne, spoiler! :D

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

verkoop het liefst alles ineen. de spoiler is van jou...

mijn supersnelle vervoer momenteel: een twotone blauw/witte Fongers Champion.

Hij gaat heerlijk, is al op de proef gesteld op Wanssum - Eindhoven en enkele retourtjes naar m'n werk. Dat nog voor de "revisie".

Vandaag heb ik nl. verbouwd:
  • remblokken voor vervangen
  • banden vervangen
  • tandwielen voor vervangen door zwaardere overbrenging
  • alles wat te gesmeerd moet worden gesmeerd
  • licht slagje uit het wiel gedraaid
  • lampjes gemonteerd
  • derailleur/schakelsysteem afgesteld

topsnelheid tot nu toe: 65 km/h :-) (volgens de bestuurder van een zwarte Golf die me direct ook maar voor idioot uitmaakte omdat ik 'm inhaalde :P)

foto's volgen binnenkort!

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Hahahahaha, wat zou ik raar opkijken als iemand op een fiets mij zou inhalen :D Wordt je toch gewoon dik te schande gezet :P

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

65km p/u met jou lichaamsbouw en zonder momenteel zonder conditie?

man je moet prof worden! dat halen die profs in de sprint net..

en ik toen ik echt in mn top zat.. maar dan was ik daarna ook gelijk dood (serieus ik ging altijd OUT na het sprinten..)
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

q01z wrote:65km p/u met jou lichaamsbouw en zonder momenteel zonder conditie?

man je moet prof worden! dat halen die profs in de sprint net..

en ik toen ik echt in mn top zat.. maar dan was ik daarna ook gelijk dood (serieus ik ging altijd OUT na het sprinten..)

zonder conditie ben ik niet, en hoe jij was met wielrennen.... sorry, ik vind 't niet echt interessant. da's pas echt offtopic in m'n wie=wie...

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

laten we zo zeggen;

ik heb een keertje voor de lol toen ik op weg was naar het strand meegefietst met het zeeuwse topteam.. en ik won in de sprint..

en wat jij wel en niet interessant vind wisselt per dag dus niet zeuren :D
Image

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

kakanox wrote:en de interesse zakt ook

Hebben ze je hard laten vallen?
Eerst koop je bijna het hele aangeboden-gedeelte leeg en nu is je interesse weg :?: :dontknow:

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Let maar op, krijgt ie spijt van dattie de AX verkoopt. Iets beters en goedkopers vind je niet. Tegen de herfst / winter zien we hem dan weer ineens zeer actief met een nieuwe AX.

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Sorry hoor, het is toch zijn keuze? Het lijkt wel alsof je elke dag met je AX in de weer MOET zijn want anders is het niet goed ofzo :wink:

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

kakanox wrote:...dus geen tijd meer voor auto's en de interesse zakt ook. Dat zal niet weinig te maken hebben met het feit dat ik nu h??l veel op m'n wielrenfiets doe, afstanden tot zo'n 60 km zijn prettiger af te leggen op twee wielen dan op 4.

Ook was er nog een berg rekeningen die ik moest betalen en ik kreeg een paar leuke cadeautjes van het CJIB ? zo'n 900 euro bij elkaar. Jullie begrijpen het al - Porsche verkocht. De AX = next!!

Jammer dat je je Porsche hebt verkocht en de AX in de verkoop doet...maar ja...soms moet je prioriteiten stellen en dat kan nie altijd je auto zijn (vooral al nie als je "cadeautjes" van het CJIB krijgt)...

Suc6 op de universiteit in ieder geval

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

wow, die planning is aardig door de war gegooit!
Jammer dat we een echte knutselaar minder hebben in de club binnenkort.
succes met je nieuwe project, tis dan wel een tweewieler, maar dat maakt voor jou niet uit zo te lezen!

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Anouschka wrote:Sorry hoor, het is toch zijn keuze? Het lijkt wel alsof je elke dag met je AX in de weer MOET zijn want anders is het niet goed ofzo :wink:

Zo bedoel ik het niet, ik ben zeker niet elke dag met de AX bezich, nog niet eens elke week.
Daar heb ik het veel te druk voor :?

Vind het gewoon jammer dat er een echt gedreven clublid weggaat.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

gedreven was ik de laatste tijd al niet meer.. vind de AX een fantastisch autootje, maar m'n vriendin is toch stukken leuker en muziek maken en(/is) m'n toekomst ook... soms moet je gewoon je prioriteiten verleggen. en ik moet zeggen... als die opleiding me over 10 jaar een C5 of Audi A6 in tovert, ben ik daar waarschijnlijk ook heel gelukkig mee :D

Post Reply