Sander (2 wiel aangedreven Kangaroe)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

HIJ DOET UT.

motortje zit erin starten en.................... niet aanslaan. Dus heftig op zoek naar een slecht contact half uurtje later starten en............. accu leeg :(. Accu omwissellen met de zx starten en jawel aanslaan en netjes draaien :D

Testrit is nog niet gemaakt want er staat een motor in de weg dus ik kom de schuur niet uit. Misschien vanavond
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

:rave gaaf man!!
Nu kijken of ie rijdt :P
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

rijden met die bak man, zet die 2 wieler opzij 8)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 979
Joined: SatOct09, 2004 9:49:37 AM
Location: krimpen ad lek

Post by gertjuh »

Ik denk eigenlijk dat dat zijn oude motor is (1600)...

Gaaf man, ging het een beetje allemaal?
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

SANDER!

goed man :)
ben trots op je ;) hopelijk loopt het weer zoals het hoort! :)
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

! >> vette shit man! is ie snel? :-)

had je nog naar m'n aandrijfasje gekeken trouwens of niet?

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Toppie :D

Altijd mooi om te lezen dat er weer iets goed komt :)
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Sorry kevin in mn enthousiasme ben ik dat helemaal vergeten. Stom van me. Zometeen ga ik hem ophalen. Ik ben gewoon zenuwachtig echt heel bizar.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

edwin ss50
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 363
Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
Location: st.nyk
Contact:

Post by edwin ss50 »

nou, gaat ie hard? of gaat ie niet hard?
GTI 1.4 8v ---> GTI ... 16v

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

en nu nog steeds












gefeli man :jump: :thumbup:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Gefeliciteerd Sander! Echt cool! :alcoholic Daar drinken we er eentje op!

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

owja. Hij rijd echt enorm lekker bakken met koppel al vanaf 1600 toeren. en zn max zit pas rond de 4500. Dat heb ik nog niet gereden. Eerst maar eens rustig laten wennen en de oliekoeler aansluiten.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ey sander.. doettie het nou of niet? ;)

(gelefi man :D ben trots op je :) wanneer kom je mij helpen?)
Image

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 979
Joined: SatOct09, 2004 9:49:37 AM
Location: krimpen ad lek

Post by gertjuh »

ey stoer man, ben blij voor je dat ie het weer doet...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

gefeliciteerd!!! :D

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Geweldig :D
Niet veel problemen gehad, toch?
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Blij om te horen dat ie weer lekker draait! Proficiat!

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Vandaag mee naar mn werk. eigenlijk een klein puntje. Als ik afrem op de motor gaat de motor wat schudden en tikt ie ergens tegenaan. Maar daar kom ik ook wel overheen. En anders maar eens wat nieuwe ophangpunten aanschaffen en deze dichtkitten. Voor de rest trekt ie als de ziekte blijft ie heel mooi op temp en ben ik hartstikke blij. Volgende week woensdag apk. Voor die tijd nog even die lampsteldingetjes vernieuwen en mn achterremmen vervangen. Dat is bedat slaat op staal.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

dat tikken dat je hoort zal je uitlaat wel zijn..

dat deedtie bij mij ook en bij jeriel moest zn tussenpijp onder de stabi door omdat hij anders continu vol tegen zijn schakelstang klapte!!

mooi om te horen dat alles werkt Sander :) wanneer kom je dr een 1.6 bij mij inleggne? ik ga toch reviseren duss :roll:
Image

Post Reply