Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

grietje wrote:UPDATEE!!
we beginnen bij het leuke nieuws!!

TGSje voor de deur
[Image



leuke AX hoor, en wel netjes en ik heb iets waar je denk ik wel interesse in kan hebben.
Een grijze met mistlichtgaten.
en over de blauwe doe die maar naar je zusje :D
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

woei, mooi bakkie hoor! alleen ff een plaatje inlassen linksachter, anders wordt je kofferbak nat! en vervang de afdichting van de achterklep ook maar meteen, 99% kans dat daar de oorzaak zit nl....

moet goedkomen :D

oh btw, dit is een 1.4 TRS toch? Omdat ik hierboven TGS zie staan..

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

mooi gebakje erbij hoor, dat beetje laswerk moet vast goedkomen :D .. of goed vastkomen :lol:

en mijn mening? dat type 3 grilletje in de 1.0 staat nogal raar, maar dat is natuurlijk een verschil van smaak. 8)

en zelfs met een onderstel en onderdelen achterin je axje etc is je blauwe nog sneller dan mijn furio :( *huilhuil...

ik ga maar is op zoek naar lachgasinjectie ofzo :roll:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

statusquo wrote:gefeliciteerd met je auto haha enne nja ranzig interieur :P ik had ff moete stofzuigen enzo.. en die stoelen waren al beetje vies toen ik hem kocht :oops:

mja mooi dat je er blij mee bent :wink:


Ik ben er erg blij mee!!
En het interieur, ach, dat lichtgrijze word heeeel snel ranzig, toen ik die van onze 1.0 eruit haalde, die we zelf 20 jaar gehad hebben en maar 70dz km was het ook echt te erg voor woorden :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

DuFF wrote:mooi gebakje erbij hoor, dat beetje laswerk moet vast goedkomen :D .. of goed vastkomen :lol:

en mijn mening? dat type 3 grilletje in de 1.0 staat nogal raar, maar dat is natuurlijk een verschil van smaak. 8)

en zelfs met een onderstel en onderdelen achterin je axje etc is je blauwe nog sneller dan mijn furio :( *huilhuil...

ik ga maar is op zoek naar lachgasinjectie ofzo :roll:


muhahaha!

Ja maar blauwtje is met optrekken ook gewoon snel ;) Op de snelweg rijd je hem er denk ik wel weer uit, maar tot de zeg 80 issie gewoon errug snel ;) Maar dat aanlopen gister was errrrug, gewoon eng... Nu moet ik helemaal opzoek naar andere banden achter.

type 3 gril, mjaw, ik snap wat je bedoelt, maar hij lijkt zoveel moderner zo ;) je herkent hem alllang niet meer als 1.0E ;)

Ik ga vandaag maar even kijken wat ik met de schade kan doen, kijken of ik het kan uitdeuken...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Joost wrote: ik heb iets waar je denk ik wel interesse in kan hebben.
Een grijze met mistlichtgaten.



en daarna zag ik je onderschrift :wink:
En Marc had er al mail over maar voor 20 eur ligt ie klaar!
(blokjes zitten er nog op)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

om joost zijn helpende hand naar je gezochte onderdelendinges even te ondersteunen:

Gezocht!:
Interieur met lichtgrijs, deurpanelen 4 deurs, Hoedeplank grijs of zwart, GT voorbumper, linker achterlicht type 2, achterbumper type 2 , bumperblokjes

al het onderstreepte heb ik voor je, de gt-bumper komt echter pas vrij als ik me musketierbumper erop heb, maar dat wist je,

deurpanelen 4deurs zagen er nog netjes uit, in de witte 4deurs ax op sloperij Stouten in Serooskerke, kan indien nodig een prijsopgave vragen, en ze indien gewenst demonteren als ik een prijs weet en je daar mee akkoord gaat, en hoedenplank heb ik nog liggen, en achterbumper type 2 ligt nog op Oosterland, kleur zwart.

bumperblokjes zitten aan die bumper, en die bumper zit nog recht op de ax, dus blokjes zullen vast goed zijn.

en achterlicht had ik dus nog liggen. :idea:


(edit, morgen ben ik vrij, en als ik foto's moet maken van de deurpanelen ?n interieur van de 5deurs ax, moet je even een gil geven~!!)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

DuFF wrote:om joost zijn helpende hand naar je gezochte onderdelendinges even te ondersteunen:

Gezocht!:
Interieur met lichtgrijs, deurpanelen 4 deurs, Hoedeplank grijs of zwart, GT voorbumper, linker achterlicht type 2, achterbumper type 2 , bumperblokjes

al het onderstreepte heb ik voor je, de GT-bumper komt echter pas vrij als ik me musketierbumper erop heb, maar dat wist je,

deurpanelen 4deurs zagen er nog netjes uit, in de witte 4deurs AX op sloperij Stouten in Serooskerke, kan indien nodig een prijsopgave vragen, en ze indien gewenst demonteren als ik een prijs weet en je daar mee akkoord gaat, en hoedenplank heb ik nog liggen, en achterbumper type 2 ligt nog op Oosterland, kleur zwart.

bumperblokjes zitten aan die bumper, en die bumper zit nog recht op de AX, dus blokjes zullen vast goed zijn.

en achterlicht had ik dus nog liggen. :idea:


(edit, morgen ben ik vrij, en als ik foto's moet maken van de deurpanelen ?n interieur van de 5deurs AX, moet je even een gil geven~!!)


Uhm ja, ik wil ook wel mee, jij weet waar die sloperijen zitten:p Ik ben morgen hier nog.. Kan ik meteen achterlicht meenemen, hier ff spuiten en dan erop, is dat gefixt. Dan nog achterbumper...

Joost, is dat zon gewone bumper met gaten? dat is wel vet, want dat hoort er orgineel wel op natuurlijk.

Bumperblokjes, weet iemand of voor achter en voor hetzelfde is?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

succes met je bumper en je nieuwe liefde (de grijze :wink: ) !!
A to the X

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

saarisdaar wrote:succes met je bumper en je nieuwe liefde (de grijze :wink: ) !!


hahhaha :P jij ook :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

grietje wrote:
DuFF wrote:om joost zijn helpende hand naar je gezochte onderdelendinges even te ondersteunen:

Gezocht!:
Interieur met lichtgrijs, deurpanelen 4 deurs, Hoedeplank grijs of zwart, GT voorbumper, linker achterlicht type 2, achterbumper type 2 , bumperblokjes

al het onderstreepte heb ik voor je, de GT-bumper komt echter pas vrij als ik me musketierbumper erop heb, maar dat wist je,

deurpanelen 4deurs zagen er nog netjes uit, in de witte 4deurs AX op sloperij Stouten in Serooskerke, kan indien nodig een prijsopgave vragen, en ze indien gewenst demonteren als ik een prijs weet en je daar mee akkoord gaat, en hoedenplank heb ik nog liggen, en achterbumper type 2 ligt nog op Oosterland, kleur zwart.

bumperblokjes zitten aan die bumper, en die bumper zit nog recht op de AX, dus blokjes zullen vast goed zijn.

en achterlicht had ik dus nog liggen. :idea:


(edit, morgen ben ik vrij, en als ik foto's moet maken van de deurpanelen ?n interieur van de 5deurs AX, moet je even een gil geven~!!)


Uhm ja, ik wil ook wel mee, jij weet waar die sloperijen zitten:P Ik ben morgen hier nog.. Kan ik meteen achterlicht meenemen, hier ff spuiten en dan erop, is dat gefixt. Dan nog achterbumper...

Joost, is dat zon gewone bumper met gaten? dat is wel vet, want dat hoort er orgineel wel op natuurlijk.

Bumperblokjes, weet iemand of voor achter en voor hetzelfde is?


GT bumper waar de rest van jou en marc zijn spullen ook afkwamen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Joost wrote:

GT bumper waar de rest van jou en marc zijn spullen ook afkwamen


Oh dat is ook perfect, qua kleur enzo!! okay, dan begrijp ik hem, die wil ik wel :)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

grietje wrote:
Joost wrote:

GT bumper waar de rest van jou en marc zijn spullen ook afkwamen


Oh dat is ook perfect, qua kleur enzo!! okay, dan begrijp ik hem, die wil ik wel :)

bij deze geserveerd 8) (had ik hem nou toch maar naar Ngein meegenomen)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

grietje wrote:
DuFF wrote:om joost zijn helpende hand naar je gezochte onderdelendinges even te ondersteunen:

Gezocht!:
Interieur met lichtgrijs, deurpanelen 4 deurs, Hoedeplank grijs of zwart, GT voorbumper, linker achterlicht type 2, achterbumper type 2 , bumperblokjes

al het onderstreepte heb ik voor je, de GT-bumper komt echter pas vrij als ik me musketierbumper erop heb, maar dat wist je,

deurpanelen 4deurs zagen er nog netjes uit, in de witte 4deurs AX op sloperij Stouten in Serooskerke, kan indien nodig een prijsopgave vragen, en ze indien gewenst demonteren als ik een prijs weet en je daar mee akkoord gaat, en hoedenplank heb ik nog liggen, en achterbumper type 2 ligt nog op Oosterland, kleur zwart.

bumperblokjes zitten aan die bumper, en die bumper zit nog recht op de AX, dus blokjes zullen vast goed zijn.

en achterlicht had ik dus nog liggen. :idea:


(edit, morgen ben ik vrij, en als ik foto's moet maken van de deurpanelen ?n interieur van de 5deurs AX, moet je even een gil geven~!!)


Uhm ja, ik wil ook wel mee, jij weet waar die sloperijen zitten:P Ik ben morgen hier nog.. Kan ik meteen achterlicht meenemen, hier ff spuiten en dan erop, is dat gefixt. Dan nog achterbumper...

Joost, is dat zon gewone bumper met gaten? dat is wel vet, want dat hoort er orgineel wel op natuurlijk.

Bumperblokjes, weet iemand of voor achter en voor hetzelfde is?


je kan ook mee, sloop waar de 5deurs ax staat is in serooskerke, dus voor jou gezien bij die flauwe bocht bij serooskerke waar je door reed met marc toen je naar de bios ging zaterdag, mischien kunnen we op een handige locatie daaro in de buurt afspreken, midden op 't kruispunt ofzo met alarmlichten aan :lol: .

en achterlicht kun je ook wel voor slagen op de sloop eigenlijk, hoedenplank ook, zoniet kun je die van mij nemen.

en de sloop in oosterland is waar we langsreden op de terugweg van de meeting, voor mij dik uur rijden, voor jou maar 30 minuten ofzo.. daar ligt een type 2 achterbumper, en een stukje skirt voor browny, alleen ik vind dat iets te ver voor mezelf om naartoe te rijden, ik wou namelijk nog meer dingen doen morgen en dus in de buurt blijven.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

gladde t2 achterbumper heb ik voor je.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

DuFF wrote:en zelfs met een onderstel en onderdelen achterin je axje etc is je blauwe nog sneller dan mijn furio :( *huilhuil...

ik ga maar is op zoek naar lachgasinjectie ofzo :roll:


nah, kwestie van schakelen denk ;)

maaruhm, ik moest me flink inhouden idd :roll: met dat volle interieur achterin ;)

maarrr tis vooral schakelen
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

duffie, je schakelde idd ook veelste vroeg :) Mijn auto is natuurlijk ook gewend om afgetrapt te worden :P

Nou, fotos!!!!
waakeend:
Image

punt 1, schade
deuk
Image
Image

Bumpersteun terug gebogen en in de roestomvormer gesmeerd
Image
opgedroogd:
Image

Hier kan je mooi zien hoe krom die geworden is :P :
Image

Opzich is er een flink stuk afgebroken, en issie ook niet echt meer te gebruiken of ik moet hem rechter krijgen en met glasvezel weer in vorm krijgen

Bumper en auto ff gauw kleurtje gegeven
Image
Image
(lichte streep is licht inval!!!)

Bumpert zit goed vast getierapt, die klappert niet meer.

Project interieur

Deurpanelen:
Image
stofje voor deurpanelen
Image

bekleding dak:
Image


gespoten dash delen:
Image
erin
Image
Image

het was ooit enu blauw meegespoten, maar dat vond ik bij nader inzien toch niet het bij mijn nieuwe interieur plannen, + dat middenstuk beschadigd is (gaat er ooit ook wel weer uit...)
Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

hoe krijg je dat middenstuk zo los?

is dat makkelijk te doen?


verder, succes met de schade, maar dat komt wel goed, ennu,
heb ik een verslavende werking overgebracht wat betreft de deurpaneeltjes? :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

DuFF wrote:hoe krijg je dat middenstuk zo los?

is dat makkelijk te doen?


verder, succes met de schade, maar dat komt wel goed, ennu,
heb ik een verslavende werking overgebracht wat betreft de deurpaneeltjes? :wink:


Plan lag er al heeeeeeel lang, stof ook, materialen ook, maar had nooit zin :P maar idd, nu jij het had gedaan dacht ik, hmm, toch maar afmaken dan :P

middenstuk gaat NIET makkelijk los
6 schroeven waar je eigenlijk je dash voor uit moet halen.
ik heb hem romy style gedaan, gewoon genoeg kracht zetten alleen kan ik het dus niet echt meer vast zetten :P:P ging toch nieuwe maken
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

goed bezig meissie! :P maarrr dat wist ik natuurlijk al!
ben benieuwd of je die blauwe nog af gaat maken, als je morgen met die grijze thuiskomt ;)
Image

Post Reply