Uitlaatje weer goed dicht, motortje vroemt weer heerlijk!
Autotje staat er ook lekker bij

Moderator: webmasters
Lekker heq01z wrote:
met de porsche (en de GTI ook) deed ik bijna 100,- per week aan benzine.. nu ongeveer 30 tot 50,- aan dieseldie wegenbelasting is zo terugverdient!
Idem en een moderne diesel rijdt gewoonweg subliem! Vanaf 1950 tot 2750 rpm is het feest geen getrap tot 6000+ rpm.... Gewoon heerlijk rustig en toch flink doortrappen... Ik hou met mijn TDI 74kw een Celica 1.8 vvti bij hoorDLS wrote:mja je moet er idd wel km's mee gaan rijden om het eruit te halen.
Ik rij en de maand iets duurder, om dat de wegenbelastig alleen al 3x zoveel is als de AX totaal.. Maar voor dat btje geld xtra heb ik wel meer comfort en veiligheid..
mmm ik weet nog een mooie lage grijze met goude velgen..grietje wrote:APK
Tja, te koop he!
Hij rijd inderdaad wel lekker, dat is een ding wat zeker is! Hij trekt nu ook weer lekker. Tis ook zonde om hem stil te laten staan!
Maaruhm, zet je dan wel meteen een advert, 'GT carb gezocht'?
Inderdaad, super zonde om dat op een Carb te doenq01z wrote:mmm ik weet nog een mooie lage grijze met goude velgen..grietje wrote:APK
Tja, te koop he!
Hij rijd inderdaad wel lekker, dat is een ding wat zeker is! Hij trekt nu ook weer lekker. Tis ook zonde om hem stil te laten staan!
Maaruhm, zet je dan wel meteen een advert, 'GT carb gezocht'?
Collin? moest jij niet iets om MS op te zetten?