
benieuwd naar de rest.
Moderator: webmasters
super k*t q01z!!q01z wrote:ARRGGGH
ik begin het ondertussen aardig zat te raken..
vandaag helemaal overnieuw begonnen met cupje, nokkenas gesteld, ontsteking getimed, klepjes gesteld, carbs stonden al goed.. rijden, leek aardig.. maar uiteindelijkw as het toch weer ruk..
-inhouden
-uitvallen
-plotseling zelf gas geven
-backfireren
-ploffen uit de uitlaat, zonder ehcte reden
compressie meting gedaan;
6-8-7-6 bar.
in de haynes staat ongeveer letterlijk 'everything less then 10 can be considered not healthy'
aangezien het onderblok goed is en de cilinderkop gereviseerd,
kan ik me niets anders voorstellen als dat er een verkeerde koppakking tussen zit
met 1 druk op de knop staat het verkooptopic van cupje in onderdelen online hoor.. en mn handen jeuken (al maanden.... )
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik wel dan?q01z wrote:vandaag van alles beleefd op AX gebied!
het belangrijkste hoop ik zaterdag op foto vast te kunnen leggen
verder zeg ik nix (en nee arne, jij ook niet!)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).