![verjaardag :verjaardag](./images/smilies/new_birthday.gif)
En laat ons weten hoe je eerste rijles is gegaan he
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: webmasters
DuFF wrote:aanrader om een goeie indruk bij je instructeur(trice) te maken is met een rallyoverall en een helm op de lesauto in te stappen voor je eerste les![]()
DuFF wrote:Succes en laat maar horen hoe je 1e les ging, je lest toch wel in een Citroën ?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
MBa@NL wrote:ook gelijk maar weer een tweede afspraak gemaakt voor maandag 14:00 uur, iedereen ook dan weer binnen blijven dus
Groetjes,
Michel
Bossie wrote:MBa@NL wrote:ook gelijk maar weer een tweede afspraak gemaakt voor maandag 14:00 uur, iedereen ook dan weer binnen blijven dus
Groetjes,
Michel
Dan zit ik weer in Helsinki, lijkt me een redelijk veilige afstand![]()
Maar zo te horen gaat het al lekker en dat bij een eerste les. Succes met het halen van je rijbewijs.
MBa@NL wrote:...wat ook een verschrikkelijk stom gevoel is is het de eerste keer weg rijden, dan mag je dus alleen maar sturen. ...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).