Erwin AKA Airwin (momenteen geen AX)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Airwin

Post by Airwin »

IceByte wrote:[Bij diesels valt dr niet veel meer als optisch tunen te doen, motorisch kan je dr niet zoveel mee :lol:


Tja, open luchtfilterje kan natuurlijk wel :lol: Als ik een universele erop wil zetten, welke kan ik dan het beste nemen? Van Green heb je wel een direct performance kit voor de 1.5D maar dan betaal je bijna 100 euries :o

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

van green heb je ook goedkopere. Kijk eens bij technisch, daar staat een hele grote discussie over open luchtfilters (ergens bovenaan). Je kan natuurlijk ook een turbo op je diesel bouwen, maar dan zijn er wel heel, heel, heel veel aanpassingen nodig denk ik om je blok dit te kunnen laten verdragen.

Tip voor je bumpers: Gebruik geen gel, maar polytrol, werkt heel goed en een langdurig resultaat. Alleen een verkooppunt vinden is een beetje lastig.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

er zijn wel tubokits te koop :twisted:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Browny wrote:van green heb je ook goedkopere. Kijk eens bij technisch, daar staat een hele grote discussie over open luchtfilters (ergens bovenaan). Je kan natuurlijk ook een turbo op je diesel bouwen, maar dan zijn er wel heel, heel, heel veel aanpassingen nodig denk ik om je blok dit te kunnen laten verdragen.

Tip voor je bumpers: Gebruik geen gel, maar polytrol, werkt heel goed en een langdurig resultaat. Alleen een verkooppunt vinden is een beetje lastig.


Denk dat je een groot probleem hebt om het geheel passend op je inlaat te krijgen bij een dieseltje, dat verschilt namelijk nogal vergeleken bij een benzine AX.

Turbo klinkt leuk, maar dan ligt in no time je koppakking dr uit, en ik denk niet dat je daar heel veel motorisch aan kunt doen om dat te voorkomen, ze zijn op de kop nu eenmaal niet zo bijster sterk

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

het is waarschijnlijk wel mogelijk maar zoals ik al schreef moet er dan heel, heel, heel veel aangepast gaan worden. Waar een wil is is een weg, alleen of het een betaalbare weg is???

Post Reply