Jouw achterklep is één van een type 2. Was me op het AX Kentekenregister ook al opgevallen toen ik wat rond zat te kijken
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Image](http://kentekens.axclub.nl/images/AX/DG-NP-37/3.jpg)
Moderator: webmasters
Als je het verleden wilt weten.. Probeer via die mensen in Enschede in contact te komen met die mensen uit Groningen. Niet geschoten is altijd mis.Mathijs wrote:Juist... grappig zeg. Ik heb dus helemaal geen flauw idee van het verleden van deze auto, zal er ook wel nooit achterkomen...
Heb hem overigens gekocht in Enschede, maar daar is hij ingeruild door een stel uit Groningen. Grappig hoe hij dan weer op zijn plek komt..
hangt er vanaf, als je halve dorpel weg is is het apk afkeurMathijs wrote:Grrrr wilde ik net even de remmen ontluchten, pedaal kan wel ietsjes harder namelijk, wil ik rechtsachter beginnen met opkrikken, trekt het hele krikstuenpunt krom: roest.
Kan ik die krik ook iets verder naar voren (= roestvrij) onder de dorpel zetten of gaat dat niet goed?
En is dit APK-afkeur?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).