peter wrote:Succes! gaat lukken
Is al gelukt, ben toch even na mijn werk van Gouda naar Oirschot gescheurd, ik bedoel zweven (Xantia

JS, ik ben eerder thuis, jij rijd waarschijnlijk nu over een boerenlandweggetje in Zeeland

JS geholpen met de laatste dingetjes, afgevuld met vloeistoffen en hij startte meteen, kwam een hele diepe en zware brom uit. JS was vergeten de uitlaat vast te maken aan het spruitstuk

JS sloot het verkeerde draadje aan op de koelwatertemp.sensor , die van het ontstekingshuis naar de ontstorings-condensator. De auto stond nog te stationair te draaien met de motorkap open, toen opeens de condensator vol was en zich in ??n keer ontlaadde met een knal en een mooie blauwe flits. Het binnenste van de sensor vloog de lucht in, dat ding zit nu waarschijnlijk in een baan om de dampkring

Proefrit ging verder goed, de auto rijd volgens JS een stuk beter en sneller, ja wat wil je de hele kop en zuiger zijn ontkoold.
De rest horen jullie van hem, nog meer foto's volgen nog zodra ik ze naar JS gemaild heb, maar dat komt later, nu eerst effe een happie eten.