Hopelijk heb je het een beetje droog gehouden...
Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-tegroot(wielomtrek wijkt jou teller ook af 100 is 105 echte)citrofenwick wrote:Waarom wil je 14" rijden?
Als het is omdat je teveel moet opletten voor putten ed kan ik het wel begrijpen. Dat irriteert mij ook wel.
Mee eens, mijn tip kwam van Grietje en heb dus voor bijna noppes nieuwe bandjes onder de Mini. Maar je moet ze er wel zelf willen omleggen, hoe dat werkt met die garages weet ik niet. Maar 15" gaat wel makkelijker dan 14". 12" zoals bij de Mini is gewoon even klooien, maar mijn eerste keer heb ik geen schade getrokkenTTF wrote:kleine tip, www.autobandenmarkt.nl![]()
oh, zelf omleggen "thuis" of "op locatie" ? heb je daar nog speciaal gereedschap voor nodig?Pgoddijn wrote:Mee eens, mijn tip kwam van Grietje en heb dus voor bijna noppes nieuwe bandjes onder de Mini. Maar je moet ze er wel zelf willen omleggen, hoe dat werkt met die garages weet ik niet. Maar 15" gaat wel makkelijker dan 14". 12" zoals bij de Mini is gewoon even klooien, maar mijn eerste keer heb ik geen schade getrokkenTTF wrote:kleine tip, www.autobandenmarkt.nl![]()
Enkel deze machine:raoel wrote:oh, zelf omleggen "thuis" of "op locatie" ? heb je daar nog speciaal gereedschap voor nodig?Pgoddijn wrote:Mee eens, mijn tip kwam van Grietje en heb dus voor bijna noppes nieuwe bandjes onder de Mini. Maar je moet ze er wel zelf willen omleggen, hoe dat werkt met die garages weet ik niet. Maar 15" gaat wel makkelijker dan 14". 12" zoals bij de Mini is gewoon even klooien, maar mijn eerste keer heb ik geen schade getrokkenTTF wrote:kleine tip, www.autobandenmarkt.nl![]()