mooi werk


Moderator: webmasters
TTF wrote:die pijlstoken gaan altijd stuk, 10tje bij de dealer en je hebt een niewue..
dat er wat olie dampen uitkomt is niet zo erg doet mijn motortje ook met net een ton levenservaring...
1.4 GT mag wel 90-95 graden worden ja. Kop kan ook wel wat hebben volgens mij, heb er wel een paar gezien die bij stevig planken 105 graden halen.Drake wrote:TTF wrote:die pijlstoken gaan altijd stuk, 10tje bij de dealer en je hebt een niewue..
dat er wat olie dampen uitkomt is niet zo erg doet mijn motortje ook met net een ton levenservaring...
dat wou ik horen om me wat gerust te stellen.
ik denk dat ik de 1.1 nog een beetje gewend ben1.4gt is sowieso een stuk "rauwer"
en die kwam amper boven de 90 graden terwijl deze constant tussen de 90-95 schommeld wat wel klopt gezien het een gietijzer blok is ipv een alu welke kleiner was en beter koelde.
Ik merk geen verschil tussen 15 of 14 inch!Drake wrote:Ze zijn 14" maar ogen wel wat groter door de schuine rand, 15" had mooier geweest maar dit rijd veel beter dan 15" en je hebt geen problemen met verlagen en wielkastenenz.
nouja er zitten nog meer nadelen aan in mijn ogen, stuurt zwaarder, en de acceleratie gaat er ook van achteruit, en ik heb al 4 nieuwe 185-55-14 banden liggenJoris wrote:Ik merk geen verschil tussen 15 of 14 inch!Drake wrote:Ze zijn 14" maar ogen wel wat groter door de schuine rand, 15" had mooier geweest maar dit rijd veel beter dan 15" en je hebt geen problemen met verlagen en wielkastenenz.
En qua verlagen ook niet! gewoon platte banden erop!
uhm de banden van de "oude" velgen komen erop, die waren nog maar 3 weekjes oudCitrosan wrote:Welk merk en type heb je gekocht, qua banden?
Beetje nieuwsgierig