Annelies dr AX-je!! 1.1TGE '92

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

IceByte wrote:
Sander wrote:Er is een verschil he. Je kan alle sensoren controleren met een aparte computer of je kan de rijcomputer op foutcodes controleren. Dit is gewoon ergens een slecht contact.


dat is nog veel simpeler, gewoon elk stekkertje stuk voor stukloshalen en ff een schuurpapiertje dr overheen en een beetje van die vettigheid dr aan die ze dr veel voor gebruiken (kan ff niet op de naam komen). Het kost een beetje tijd en wat moeite om overal bij te komen, maar dan zou ie daarna ook probleemloos moeten lopen.


Contactsspray??? :twisted:

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

nee, tis geen contactspray, tis echt een soort van vet, je ziet et veel bij stekkers vd koplampen, mn pa weet ook niet hoe et heet, maar goeie contactspray moet ook werken, dat samen met een stukkie schuurpapier moet genoeg zijn.

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

Nou Annelies die sleuteldag is misschien zo gek nog niet :wink: :wink: :wink:
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Remy wrote:Nou Annelies die sleuteldag is misschien zo gek nog niet :wink: :wink: :wink:


kwaad kan et zeker niet, het kost je hooguit wat brandstof om dr te komen, en een AX zuipt nu ook niet zo heel erg hard :D

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

ok ok ok...de twijfel is toegeslagen! Heb toch nog weer even dezelfde garage-meneer gebeld
en ik zei dat dit toch echt de laatste keer was dat ik met de ax kwam..heb em net gebracht..
we zullen het wel zien..het vervelende is ook, net als met een kwaaltje bij de mens,
zodra hij bij de dokter is, is het over...nu net daar neergezet..
misschien na flink vochtige nacht dat ie het dan ook een keer daar niet goed doet..

Ben er wel een beetje zat van onderhand...vanmorgen dus weer met de bus naar het werk. :evil:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

JOEPPIE!!

dit juigen we allemaal toe..

je blijft gewoon onder ons :D
Image

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

die garage moet gewoon alle stekkers en alle massa aansluitingen van de AX allemaal schoonmaken en met wat contactspray oid behandelen, de computer was al vervangen, dus dat kan het niet meer zijn.

Ik hoop dat ie et nu eens een keer kan oplossen, kan je tenminste weer met een gerust hart rondrijden, zo ingewikkeld zijn die AX'en nu ook weer niet dat het niet op te lossen zou zijn.

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

OK, laatste bericht vanuit de garage...

mn vader is er even langs gereden vanmiddag en de Meneer was nog niet gelijk enthousiast.
Laat ik het zo netjes zeggen...niks gevonden...hij doet het natuurlijk ook gewoon...

Morgen kwam er nog een jongen van de Citroen-garage kijken, zou ie even advies vragen..
anders komt het dus op het volgende neer...hij is niet meer te maken..in dat geval zullen jullie zeer snel een ad. ergens tegen komen denk ik...helaas... :cry:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen w8 nog heel eventjes de sleutelmeeting af. Kom erheen en ga weg met een werkende ax. Vorige keer was de doelstelling robs auto slopen deze keer is de doelstelling jou auto maken. En we geven niet op en we werken voor heel voordelige tarieven.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

en ze mag betalen in natura zeker? :P

[bier! stelletje oversexte...]

maar ik ben het met je eens Sander!!

en zeker GEEEEEN starlet kopen! *twisted*

ik ga m persoonlijk opblazen bij de garage denk ik :roll:
Image

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

de sleutelmeeting zou zeker een optie zijn denk ik, het probleem kan nooit groot zijn, in termen van onderdelen, dus het zal hooguit wat tijd kosten om alles onder handen te nemen, en het voordel van de meeting is dat dr geen arbeidsloon gerekend wordt ;)

Ik zou maar zo denken, baat het niet dan schaadt het niet, het kan hooguit wat brandstof kosten.

Q01z: een starlet is zeker geen slecht wagentjes, ze zijn erg sterk op motorisch vlak, zolas de meeste japanners, ik ben hier in huis de enige die niet in en japanner rijdt, ze rijden erg goed, wat niet wil zeggen dat ik ontevreden ben over mn AX, integendeel, het rijdt spotgoedkoop, en wat wil je nog meer.

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

:crybaby: :crybaby: :crybaby:

?n de citroen-meneer ?n de peugot-meneer konden vandaag niks vinden wat dat gestotter veroorzaakt..Het ding (=AX, sorry...) is van onder tot boven nagekeken...alle stekkers, alles wat met de benzinetoevoer te maken heeft..

En dus..ga ik morgen idd naar een Toyota starlet kijken.. :oops:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

:roll: Tsssssssss, wedden dat je die starlet binnen de maand door de ruit uit gooit?

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Tsssssssss, wedden dat je die starlet binnen de maand door de ruit uit gooit?


En jij denkt dat ik dat dan hier ga vermelden??
Heb ook zo mn trots..hahah
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Annelies wrote:
Tsssssssss, wedden dat je die starlet binnen de maand door de ruit uit gooit?


En jij denkt dat ik dat dan hier ga vermelden??
Heb ook zo mn trots..hahah



Ik geef tenminste toe dat ik liever een sAXo ofzo had dan dat ding waar ik nu mee rij... Vergissen is menselijk maar een verwittigd mens is er 2 waard :wink:

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Annelies wrote::crybaby: :crybaby: :crybaby:

?n de Citro?n-meneer ?n de peugot-meneer konden vandaag niks vinden wat dat gestotter veroorzaakt..Het ding (=AX, sorry...) is van onder tot boven nagekeken...alle stekkers, alles wat met de benzinetoevoer te maken heeft..

En dus..ga ik morgen idd naar een Toyota starlet kijken.. :oops:


PFFFFF, Mijn pa wil dat ik ook een Starlet ga rijden, attans Toyota :x Maar bekijk het maar, ik blijf toch liever bij mijn AXje :lol: Zit al zoveel tijd in, en ik ben van dat ding gaan HOUDEN :oops:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

ik heeft LOL
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Peanut
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 49
Joined: WedMay12, 2004 9:38:34 PM
Location: Abcoude
Contact:

Post by Peanut »

Zozo.... dus als ik het goed begrijp heeft Annelies geen AX meer?? Of binnenkort geen AX meer..

Dusse... heb ik nu dan me oude plekje weer terug op de troon van enige (actieve) dame hier MET een AX??!

Marc01
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 266
Joined: MonSep20, 2004 7:52:48 PM

Post by Marc01 »

Mijn vader heeft jaaaren terug toen ie ook nog een AX had een soortgelijk probleem gehad. De garage kon tijdenlang niks vinden, tot ze uiteindelijk ontdekten dat een hardplastic deel wat in de benzinetank hangt aan het breken was geweest, iedere keer als ie dus stotterde/helemaal uitviel zat er een heel klein stukje plastic in de benzine toevoer. Misschien het proberen waard? :roll:

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Marc01 wrote:Mijn vader heeft jaaaren terug toen ie ook nog een AX had een soortgelijk probleem gehad. De garage kon tijdenlang niks vinden, tot ze uiteindelijk ontdekten dat een hardplastic deel wat in de benzinetank hangt aan het breken was geweest, iedere keer als ie dus stotterde/helemaal uitviel zat er een heel klein stukje plastic in de benzine toevoer. Misschien het proberen waard? :roll:


Hoe hebben ze dat ontdekt?
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Post Reply