Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Joost wrote:
DuFF wrote:, en de striping eraf.

: .
orginele zwarte striping erop 8)
Ik wil er idd zwarte striping op... en als er het een beetje te betalen is, en aan te komen gele lampen! Iemand tips en adresjes?

J5
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 591
Joined: TueMay02, 2006 9:51:05 PM
Location: Katwijk
Contact:

Post by J5 »

CitroCin wrote:Ik heb ze bij de Action gekocht, kunnen geler, maar zijn een stuk geler als wat ik had.
Maar voor 3 euro leuk om eens te proberen!
Ik vind het met regen een veel rustiger beeld geven!
sgtpeppers wrote:Ik heb mijn gele H4's gewoon bij de Brezan gehaald (zijn witte H4's met een geel kapje eroverheen). Kostte een tientje ofzo :)
Kost de wereld niet denk.......

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Stuur Michel (Mba@NL) ff een pb-tje. Die koopt een aantal setjes gele lampen in morgen...

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Browny wrote:Stuur Michel (Mba@NL) ff een pb-tje. Die koopt een aantal setjes gele lampen in morgen...
maar die zijn voor verstralers dacht ik, niet? Kunnen die gewoon in de koplampen dan?
Anyway, stuur hem ff een pb.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Verkoper verkoopt ook H4.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Zooo... ik heb gister ff die plastice booskijkertjes bevestigd, die ik van Rajko had gehad. 'T is niet veel, maar het resultaat is wel leuk :)!
om hier nouw een fototje van te nemen.... :lol: komt vanzelf wel :)!

Verder maakte ik me gister ernstige zorgen over de koppakking, ondanks ik alleen aan't planken ben als de motor goed warm is.
De auto vertoonde nl. ongeveer alle symptomen :roll: : Witte rook uit de uitlaat, trillen van de motor/niet mooi stationair (heb ik het idee), lekke pakking (bleek later de kopdekselpakking), schokkend rijden (maarja, dat doen ze natuurlijk allemaal, en hij stinkttttt :lick ...
Nou heeft die auto voor dat het in mijn bezit is gekomen, afgelopen zondag, afgelopen jaar slechts 5000 km gereden mogelijk allemaal kleine stukjes. Dus misschien dat de motor weer een beetje in z'n ritme moet komen. Begin daarom eerst maar eens met de olie te verversen binnekort.

Verder ben ik gister ff naar de spuiter/schadehersteller geweest voor wederom advies :D !
De zwart gespoten skirts overlappen nl. niet in 1 stuk op het rood van de auto... Wel redelijk hoor, maar er zitten wat uitloopjes. Dus ik had het idee om hier zo een zwart sierrandje over te plakken, dus zeg maar net boven de skirts welke deze dan moeten overlappen naar het rood van de auto.... moeilijk verhaal :P!
Maar nou had ie geen zwart meer... maar wel het idee om er een lijntje in de kleur goud te plakken, 3mm ofzo. Maar daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd, al is de kleurencombi rood, goud, zwart op zichzelf geen slechte combi.
Ik kan niet met fotoshop omgaan dus ik heb geen idee hoe het zal staan. Daarom wil ik ff jullie mening en advies vragen. Wat denken jullie?

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Inmiddels heeft zich bij ons thuis een autowissel voorgedaan :)!

Nu ik de GT heb, rijdt Pim (broertje) in m'n spot en dus niet meer de Mistral. Deze staat nu thuis en wordt veelal gebruikt door pa.... doordat z'n benz al zo'n 3 maanden naar de kl*te is, en mogelijk een motorrevisie moet ondergaan :)!
Het leuke is dat pa het ook helemaal in de Ax-en begint te zien, en overweegt de benz te verkopen :)!
( Nog geinteresseerden? '98 E 300 Turbodiesel Avantgarde, zo een 250 dkm, motorrevisie nodig, bieden maar ;)! )
Om 3 axen draaiend te houden, er komt er nl. nog 1 bij op korte termijn... zal de eerste van de 4 in een hoekje plaats moeten nemen, om zodoende de rest van onderdelen te voorzien :lol: ! De pest is alleen dat die dingen er nooit mee ophouden te leven :D!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Als je pa dan slim is komt ie binnenkort een AX diesel bij me ophalen, want als het zo doorgaat heb ik binnenkort een groene, een witte en een rode waarvan er minimaal één de deur uit moet :)

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

kevin.broke wrote:Als je pa dan slim is komt ie binnenkort een AX diesel bij me ophalen, want als het zo doorgaat heb ik binnenkort een groene, een witte en een rode waarvan er minimaal één de deur uit moet :)
ik weet cker dat ie dat zal overwegen :lol: ! Pb maar voor info ;)!

Citrosan
AX Master
AX Master
Posts: 1099
Joined: SatDec04, 2004 8:23:58 PM
Location: Lisse

Post by Citrosan »

Beetje laat maar de rode ziet er goed uit met de zwarte skirts, en idd die mist lampen zien er gaaf uit zo!!

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Citrosan wrote:Beetje laat maar de rode ziet er goed uit met de zwarte skirts, en idd die mist lampen zien er gaaf uit zo!!
wat denk jij paul, van zo een goud stickerrandje van een mm of 3/4 grenzend tussen het rood en zwart... heb nl. niet overal even netjes gespoten :)!
Leek me een goede oplossing, had liever zwart gehad, maar dat heeft de spuiter niet. fotoshoppen kan ik niet, vandaar dat ieders advies welkom is :)!

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Goud?? Ik zou dan eerder verder kijken of een ander wel zwart kan regelen.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Browny wrote:Goud?? Ik zou dan eerder verder kijken of een ander wel zwart kan regelen.
Dat zwarte stripie is geregeld, moet ik er alleen nog opdoen. druk druk druk ;)!

Verder wil ik ook graag de striping die er nu op zit ff aanpakken, maar zelfs met ongeveer 't sterkste van 't sterkste gaat 't er niet af :S!
Wat is jullie ervaring striping er een beetje fatsoenlijk af te krijgen?

..... :shock: ennn.... Donderdag een update van formaat :)! Houdt uw ogen hier :P!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Job wrote:
Browny wrote:Goud?? Ik zou dan eerder verder kijken of een ander wel zwart kan regelen.
Dat zwarte stripie is geregeld, moet ik er alleen nog opdoen. druk druk druk ;)!

Verder wil ik ook graag de striping die er nu op zit ff aanpakken, maar zelfs met ongeveer 't sterkste van 't sterkste gaat 't er niet af :S!
Wat is jullie ervaring striping er een beetje fatsoenlijk af te krijgen?

..... :shock: ennn.... Donderdag een update van formaat :)! Houdt uw ogen hier :P!
striping eraf halen lukt mij altijd t beste met een verfbrander/fohn,
en dan peuteren!! Restjes weghalen met stickerverwijderaar (of wasbenzine)

Pas wel op voor je handen, die verfbrander blaast heette lucht :lol:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

chieltje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 244
Joined: ThuJul26, 2007 10:18:25 PM
Location: zoetermeer

Post by chieltje »

Pas wel op voor je handen, die verfbrander blaast heette lucht :lol:[/quote]

nu geeft dat niet zo met het koude weer van nu :lol: :lol:
Werken is heerlijk,laat voldoende over voor je collega's

Image

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Het was ff pielen, maaaaaaar... ze liggen d´r onder :roll: !

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

VET! ...... Waar heb je het over? :roll:
AX GTI '91

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Job wrote:Het was ff pielen, maaaaaaar... ze liggen d´r onder :roll: !
"pielen" maar pics!!! van de Rims

liefst geen detail foto's maar van de hele ax
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Image
Image
Image

Zoo met bovenstaande foto´s worden verschillende dingen weer duidelijk;

Nieuwe velgen onder de oude lady ;)!

- eindelijk goede banden voor de apk maandag,
- de achterkant moet nu toch echt omlaag,
- ik wil de wielen achter eigenlijk wat verder naar buiten (kan dat?)
- de gele mistlampen moet ik met een mede axclublid gaan ruilen tegen witte; staat beter bij de kleur van deze wielen.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Netjes! En die achterkant moet idd omlaag.....
AX GTI '91

Post Reply