


Moderator: webmasters
geluk gehad dus!!! Wel balen man!!baklap wrote:nou en weer staat mn auto stilnu wil hij niet meer starten..eerst begon hij met rijden te schokken en toen ik hem eenmaal uit had, wilde hij niet meer aan..dus mn vaders auto gepakt en op naar mn vriendin..de volgende was het glad op de wegen en daar hield ik rekening mee..totdat op een bocht in de polder de auto niet met de bocht mee wilde..en daar gingen we..van de stijle berm af, 10 cm van een grote sloot..mn vaders auto had een paar krassen en de wieldoppen zijn beschadigd..gelukkig hadden we zelf niks..
Ja, type 1 en 2 is indentiek! Alleen de 1.0 is anders, deze heeft een smallere pijp en eentje uit 1 geheel (van cilinderkop tot uitlaatdemper)maar nu was mijn vraag eigen..een middenpijp+een demper uit '91 type 1 AX, hetzelfde als een middenpijp+demper bvan een type2 AX uit '96?! dus ken een middenpijp gebruiken uit '91 en een demper uit '96..is dan de sluiting nog goed bij de flens zeg maar?!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
komt de diameter wel overeen?? type 1 1.1 heeft toch n dun pijpje?grietje wrote:maar nu was mijn vraag eigen..een middenpijp+een demper uit '91 type 1 AX, hetzelfde als een middenpijp+demper bvan een type2 AX uit '96?! dus ken een middenpijp gebruiken uit '91 en een demper uit '96..is dan de sluiting nog goed bij de flens zeg maar?!
Ja, type 1 en 2 is indentiek! Alleen de 1.0 is anders, deze heeft een smallere pijp en eentje uit 1 geheel (van cilinderkop tot uitlaatdemper)
Bij mijn weten niet, maar zeg nooit nooitGlenn@nl wrote:komt de diameter wel overeen?? type 1 1.1 heeft toch n dun pijpje?grietje wrote:maar nu was mijn vraag eigen..een middenpijp+een demper uit '91 type 1 AX, hetzelfde als een middenpijp+demper bvan een type2 AX uit '96?! dus ken een middenpijp gebruiken uit '91 en een demper uit '96..is dan de sluiting nog goed bij de flens zeg maar?!
Ja, type 1 en 2 is indentiek! Alleen de 1.0 is anders, deze heeft een smallere pijp en eentje uit 1 geheel (van cilinderkop tot uitlaatdemper)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nah, dat lijkt me niet; mocht je ervan overtuigd zijn probeer hem dan gewoon te starten zonder middenpijp (wel met spruitstuk en downpipe). Wel direct afzetten mocht ie het dan ineens wel doen. Geeft wel een tering herrie trouwens.baklap wrote:nou de pijp gemonteerd..hij start nog steeds niet..ik krijg ook af en toe backfire:S startmotor draait wel..ik heb het gevoel dat er een enorme druk op mn uitlaat zit:S
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).