
@ grietje, maak ook nog reclame over dat je sloten zo open te maken zijn

Moderator: webmasters
Rustig maar, zonder benzine toevoer of achterwielen doet die toch niet zoveelDuFF wrote:kever is geen Citroën en dus niet welkom op waggel![]()
@ grietje, maak ook nog reclame over dat je sloten zo open te maken zijn... hoe snel wil je dat ie weg is van je oprit?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
tis niet moeilijk hoor RoyRoyz0r wrote:Als je hem weer door mij laat overschrijven dan kom je er altijd goed vanaf! (aangezien ik niet echt heb opgelet hoe et nou werkelijk ging :$)grietje wrote:Maar, hij's geweldig![]()
Als je die niet meer wilt.... wil ik hem