Tijmen AX GTI '91

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
bluecalou
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 119
Joined: SatMay05, 2007 8:53:53 AM
Location: helmond

Post by bluecalou »

hee thijmen :verjaardag

Nog vele sport(ieve) jaren gewenst.
Maak der een leuke dag van !
Karen
Image

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 631
Joined: WedNov01, 2006 3:59:10 PM
Location: Breda

Post by Koen NL »

Gefeliciteerd
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Gefeli :occasion5:
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Proost allemaal, ik neem er nog één (of meer) :occasion5:
AX GTI '91

J5
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 591
Joined: TueMay02, 2006 9:51:05 PM
Location: Katwijk
Contact:

Post by J5 »

Dagje te laat, maar alsnog van harte man. :wink:

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Pffff... de twijfel begint toe te slaan; Ga ik beide ax-jes verkopen en dan één iets grotere auto kopen? (wss xantia, xsara of 405)

De Sport zal dan waarschijnlijk de verkoop in gaan (net nu die super rijdt en motorisch en qua interieur helemaal voor elkaar is), de 1.1 zal ik dan proberen in te ruilen....


twijfel, zucht :|


Nou ja, eerst maar even nieuwe apk op de 1.1 over een weekje ofzo.
AX GTI '91

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Kun je de sport er niet naast houden? Na alle moeite toch zonde om weg te doen. Qua vaste lasten valt het wel mee, en als je een stallingsplek hebt kun je de sport ook als zomerauto gebruiken en s'winters schorsen...
Image

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

NEEJJJJJJJ...................niet doen!

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Thijmen, het is 9 maart hoor. 1 april duurt nog een paar weekjes...

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

peter wrote:Kun je de sport er niet naast houden? Na alle moeite toch zonde om weg te doen. Qua vaste lasten valt het wel mee, en als je een stallingsplek hebt kun je de sport ook als zomerauto gebruiken en s'winters schorsen...
Daarom twijfel ik ook zo.... het is echt superzonde om de sport weg te doen en eigenlijk vind ik het ook een veel te leuke auto. Maar goed; als ik wat anders wil moet ik toch wat. Ik heb nou eenmaal niet het budget van iemand die fulltime werkt.
AX GTI '91

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

niet lullig bedoelt, maar je krijgt waarschijnlijk maar verdomd weinig voor die sport. (in vergelijking met wat het heeft gekost en het plezier wat je er aan kan beleven).
Hij is niet origineel Nederlands, motorisch niet meer origineel en heeft toch wel wat vervelende roestplekjes.
Dit maakt voor het plezier wat je ermee kan hebben weinig uit, maar voor het geld dat je ervoor kan krijgen wel heel veel.
Succes met je lastige keuze.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

[quote="-Henry-"]Pffff... de twijfel begint toe te slaan; Ga ik beide AX-jes verkopen en dan één iets grotere auto kopen? (wss xantia, xsara of 405)
[quote]

Mjaw, de keuze ligt helemaal aan jou natuurlijk ;) Maar ik snap nooit waarom mensen een grotere auto willen...
kost meer geld in belasting, verbruik, onderhoud;

blijf toch lekker ax rijden joh :P
Vroeg of laat ga je toch weer verlangen naar het gooi en smijt werk van de ax :twisted:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

bekijk het ook eens van deze kant.. je kan de sport wel verkopen.. maar vind later maar weer eens een auto voor het zelfde geld waar je evenveel plezier aan hebt..

althans zo denk ik er over.. en daarom mijn gti dus niet weg

en vaste lasten.. 18 euro verzekering en 14 euro wegenbelasting.. p/m.. dan maar een avondje minder op stap :P
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

grietje wrote: Mjaw, de keuze ligt helemaal aan jou natuurlijk ;) Maar ik snap nooit waarom mensen een grotere auto willen...
kost meer geld in belasting, verbruik, onderhoud
mwah: 2x AX (wegenbelasting, verzekering, onderhoud) komt wel aardig in de buurt van 1 grotere auto.

Verder heeft browny gelijk; wat ik in de Sport heb gestopt krijg ik waarschijnlijk nooit meer uit
AX GTI '91

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Als het een beetje te doen is zou ik de Sport erbij houden. Het is gewoon een unieke auto! Je geld ga je er nooit uithalen, om over de uren nog maar te zwijgen. En na een dergelijk project heb je toch ook een band met zo'n autootje!
Dus eigenlijk verlies je er enorm op als je 'm wegdoet!
En als je ´m houdt kost ie je alleen wegenbelasting en verzekering...

Het is dat ikzelf de ruimte er niet voor heb, maar anders had ik m'n autootjes gewoon bewaard hoor! En wat Romy zegt...Als je je AX-jes eenmaal kwijt bent, dan mis je ze meteen!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

pfff... ik weet het.... jullie hebben allemaal gelijk. Stiekem ben ik ook wel een beetje verliefd op m'n ax-jes.

Maar toch, een keer wat anders...
AX GTI '91

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

-Henry- wrote:
grietje wrote: Mjaw, de keuze ligt helemaal aan jou natuurlijk ;) Maar ik snap nooit waarom mensen een grotere auto willen...
kost meer geld in belasting, verbruik, onderhoud
mwah: 2x AX (wegenbelasting, verzekering, onderhoud) komt wel aardig in de buurt van 1 grotere auto.
Jah duhu, maar 1 ax is dus de helft van een grote auto, slimpie. En ik geloof niet dat wegenbelasting, verzekering en onderhoud van die 2 axen net zo duur is als de autos die jij op noemt. Niet als je er van uit gaat dat bij de AX alles zelf te doen is en bij nieuwere autos niet.

En dat jij voor het geld van een grote nu 2 axjes kan hebben, betekent wel dat als 1v/d2 het niet/ weg is je die ander nog hebt ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Andere auto

Post by MrBBQ »

grietje wrote:
-Henry- wrote:
grietje wrote: Mjaw, de keuze ligt helemaal aan jou natuurlijk ;) Maar ik snap nooit waarom mensen een grotere auto willen...
kost meer geld in belasting, verbruik, onderhoud
mwah: 2x AX (wegenbelasting, verzekering, onderhoud) komt wel aardig in de buurt van 1 grotere auto.
Jah duhu, maar 1 AX is dus de helft van een grote auto, slimpie. En ik geloof niet dat wegenbelasting, verzekering en onderhoud van die 2 axen net zo duur is als de autos die jij op noemt. Niet als je er van uit gaat dat bij de AX alles zelf te doen is en bij nieuwere autos niet.

En dat jij voor het geld van een grote nu 2 axjes kan hebben, betekent wel dat als 1v/d2 het niet/ weg is je die ander nog hebt ;)
He Thijmen,

Als je een andere auto koopt, dan is die misschien bij het begin super, naderhand ga je toch weer dingen veranderen of je komt weer wat tegen wat gemaakt moet worden. Je weet wat je nu aan de auto hebt, alleen een nieuwe auto weet je dat je niet veel onderhoud aan het !
Conculsie: je houdt gewoon je sport :) !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Ja maar, ja maar.................... (pruttel, stotter, mekker :? )
AX GTI '91

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

%#$@%^@%^@$##!

Denk je even de wielen van de ene naar de andere AX over te zetten; past het niet! Dat de 13 inchers van de 1.1 niet op de Sport zouden passen had ik al verwacht, maar de 14 inchers van de Sport passen ook niet op de 1.1i. Dat past achter niet in de (rechte) wielkasten.

Verdomme, moet ik zeker nog andere banden gaan kopen voor de apk ook.
AX GTI '91

Post Reply