Begon zijn leven als een nederige 5 TL (1108cc, 45pk, 4 bak, geen opties). Mei 2004 begonnen met de ophanging om te bouwen naar 5GTT spec; GTT achteras+achterremmerij, en GTT veerpoten v??r. Die zomer hebben we er een GTT motor ingehangen, en Clio Williams voorremmen gemonteerd (samen met hoofdremcilinder uiteraard). Overigens is alles aan de auto GTT/Williams spec; dash+klokken uiteraard ook. Interieur is gestript op twee kuipstoelen en 4pts gordels na; elec. ramen en cv op afstandsbediening.
Vorig jaar dus mijn zomervakantie opgeofferd om eraan te werken; schuren schuren en schuren! Heeft wel een mooi resultaat opgeleverd, al moeten er nog nieuwe stoelen in (wordt mei dit jaar), en volgende week gaat de achterkant eindelijk omlaag.
Korte spec lijst:
1397cc turbo motor: 120pk/165Nm
Forge dubbelzuiger dumpvalve, full alu intercooler, std laaddruk
Alu veerpootbrug, 15" 6,5J lichtmetaal op 195/45/15 Pirelli's
Clio Williams voorremmen, staal gevlochten remslangen rondom
Magnecor leads, Renix 209 (ph2 ontsteking)
Demperloze middenpijp, Devil auspuff
Voorkant op -35mm Spax veren
Cobra Clubmans+Sabelt 4pt gordels
Future plans: Nieuwe stoelen, wat kleine motorische aanpassingen, Koni geel rondom, rolkooi...je blijft toch altijd bezig!

En dan de auto waar het eigenlijk om moet gaan

Wel een bekende hier denk ik (is eigenlijk nog van mn broer; Henk Wilmink hier op het forum; maar die is van zijn Citroën geloof afgestapt, en rijdt nu rond in een R5 GTT ombouw, net als ik). Auto staat nu op naam van mijn moeder

Een 90'er AXGT Inj., rijdt leuk zo'n ding! Zit ook een hele mooie dubbele Remus onder, roffelt lekker (veel mooier dan het alom bekende G0lf gebrom

Dus bij deze! Dit ben ik!