Ivar /Browny, Citroën AX Sport, 2CV, Peugeot 106, 306 en J7

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

peter wrote:Heb je het hemeltje nog vastgezet met kit of dubbelzijdig tape ofzo? Mijn grijze krijgt ook een nieuw hemeltje...


ja, ik heb dubbelzijdig tape gebruikt en dit op de plaats van de oude kitsporen geplakt. Gewoon dubbelzijdig vloerbedekking tape gebruikt.
Doe erg voorzichtig met de hemel, hij kan zo omvouwen. Ook met het uitbouwen oppassen dat je geen deuken in je dak overhoudt. Goed ondersteunen met je hand en niet in ene keer eraf proberen te trekken.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

als je pech hebt, dan zit hij met een soort spuitlijm over de volle breedte gelijmt.. (had mijn witte)


verder blijft hij door de zonnekleppen en handgrepen al op zn plek zitten :)
Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

q01z wrote:verder blijft hij door de zonnekleppen en handgrepen al op zn plek zitten :)


Bij mij was dat idd ook zo, maar dan sluit ie aan de buitenkanten (achterkant bij kofferbak etc) niet zo mooi aan op het dak dus heb ik ook nog dubbelzijdig tape gebruikt.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Ik ben weer 15"-loos. Mensen achterin was niet te doen. En ik vind de plezier die ik aan m'n ax beleef belangrijker dan de looks.
Tis nou eenmaal geen show-auto, maar een vervoersmiddel.

Aan de ene kant baal ik heel erg, aan de andere kant, ik had al leuke velgjes en als m'n banden nu op zijn, zijn ze niet zo duur.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

kop op, je kan altijd nog een setje 14" nemen in de toekomst, aangezien dat wel zonder probs kan. :)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Drake wrote:kop op, je kan altijd nog een setje 14" nemen in de toekomst, aangezien dat wel zonder probs kan. :)


das waar, ik heb wel weer wat anders leuks qua looks waarschijnlijk.
Een strakke achterklep.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

nieuwe achterklep zit erop,
Image

ik moet alleen nog iets moois van de bumper maken zodat ik mijn kentekenplaat daar kan plaatsen met kentekenverlichting. Ik denk de plaat er gewoon op te schroeven en dan zo'n lampje erboven te schroeven:
Image

ze zijn er ook met drie ledjes, maar daar heb ik alleen nog maar hele dure van gevonden.
Last edited by Browny on MonFeb06, 2006 3:58:07 PM, edited 2 times in total.

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Ziet er netje uit hoor, die klep! :thumbright:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Slick
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 149
Joined: TueNov02, 2004 8:35:09 PM
Location: Boxtel

Post by Slick »

jaja... ik mis hem al
SLICK STYLE.... 8)


GROTE VERKOOP COMMING UP!

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

ik heb ook een verlichtingsunitje gescoord.
Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Mooi hoor! Let je wel op dat de kentekenverlichting niet wit naar achteren schijnt? (ivm apk)
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

het is net echt.. :D

begint echt mooie auto te worden Ivar!
Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Mooi die strakke klep!
Kijk uit, een Cactussssss

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Dat is een mooie strakke klep :)
Netjes!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Gaaf ivar! ziet er goed uit :D

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 356
Joined: TueAug23, 2005 2:27:07 PM
Location: Maarssen

Post by GTE »

hee Ivar,

bij R5jes ben ik geen fan van strakke achterkleppen, maar vind 't bij de AX echt gaaf staan!!

koeliejoelie! 8)
1721 cc Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Pff, echt een kutweek achter de rug. 7 uur 's ochtends de wekker en pas 7 uur 's avonds weer thuis. Ok, ik ben misschien een verwende student.
De kentekenverlichting zit er inmiddels op en ik heb ook al in het donker enkele keren voor de minder geliefde mensjes in witte auto's met rood/blauwe strepen gereden zonder te worden aangehouden.
Maarrrr.... om nou te zeggen dat ie echt verlicht is.... dat niet.
Nou schijnen er kentekenplaathouders te zijn met verlichting erin, maar ik kan zo'n ding nergens vinden op internet ofzo.
Iemand enig idee?

Heb ondertussen ook onderdeeltjes gekocht voor het gt-blok. D-riem en spanrol zijn binnen. Steeds een beetje kopen, dan mis ik het geld niet zo erg. Arme student he, dat ook.
Ik wil toch de koppakking ook maar gaan vervangen, maar damned wat is zo'n momentsleutel duur.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Browny wrote:Pff, echt een kutweek achter de rug. 7 uur 's ochtends de wekker en pas 7 uur 's avonds weer thuis. Ok, ik ben misschien een verwende student.
De kentekenverlichting zit er inmiddels op en ik heb ook al in het donker enkele keren voor de minder geliefde mensjes in witte auto's met rood/blauwe strepen gereden zonder te worden aangehouden.
Maarrrr.... om nou te zeggen dat ie echt verlicht is.... dat niet.
Nou schijnen er kentekenplaathouders te zijn met verlichting erin, maar ik kan zo'n ding nergens vinden op internet ofzo.
Iemand enig idee?

Heb ondertussen ook onderdeeltjes gekocht voor het GT-blok. D-riem en spanrol zijn binnen. Steeds een beetje kopen, dan mis ik het geld niet zo erg. Arme student he, dat ook.
Ik wil toch de koppakking ook maar gaan vervangen, maar damned wat is zo'n momentsleutel duur.


Gewoon sleuteltje van iemand lenen hier. Durf te wedden dat Marc er bijv. wel 1 heeft :twisted:
Freude am Fahren.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Chris heeft ook al aangeboden me te helpen en die heeft ook vast een momentsleutel maar goed gereedschap is altijd leuk om te hebben.
Ach, ik ben bijna jarig, nog maar 9 maandjes.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Goed gereedschap willen we allemaal wel hebben ;)
Maar aan de andere kant, om nu "even" een koppakking te vervangen is een beetje hulp toch ook prima?

Was vandaag trouwens nog ff in het centrum van Woerden, en ook bij de vestiging van Verweij binnen gelopen, maar trof je helaas niet aan...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply