Ruitenwisser in het midden

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
RollieBollie
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 28
Joined: SunJun29, 2003 2:08:24 PM
Location: Amstelveen

Ruitenwisser in het midden

Post by RollieBollie »

Ik zit al een tijdje te denken om mijn ruitenwisser in het midden te zetten, heb de "how-to" ook al gelezen.
Toch blijf ik met een paar kleine vraagjes zitten.
Wordt de ruit dan nog steeds helemaal schoongemaakt?
Of denkt de ruitenwisser dat die (als die dus recht naar boven staat), helemaal naar rechts of links staat?
En geeft dit op de lange duur geen schade aan de motor/mechanisme van de ruitenwisser.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

Punt 1
Je verandert niet de slag van de ruitenwisser, dus hij veegt nog steeds dezelfde oppervlakte van je raam alleen is zijn begin punt nu anders.

Punt 2
Doordat het startpunt in het midden ligt wordt het ruitenwissermotortje niet zwaarder belast ofzo.

Punt 3
Een ruitenwisser denkt nie :D :wink:

Ik heb nergens last van en me wisserblad slijt ook nie harder als voorheen... t werkt echt super goed tis alleen als je bijvoorbeeld tijdens het wissen heel hard door een bocht naar rechts gaat dat je wisser meer weerstand heeft en daardoor net niet in het midden komt! Maar zoals de VADERS onder ons vast wel weten --> een kleine CORRIGERENDE TIK mag en is het probleem opgelost! :wink:

AX POWAH
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

paulus
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 130
Joined: MonJun23, 2003 3:24:13 PM
Location: Oisterwijk

Post by paulus »

AX_POWAH wrote: een kleine CORRIGERENDE TIK mag en is het probleem opgelost! :wink:AX POWAH


idd, Af en toe een beetje irritant maar het werkt wel.

ik heb zelf een rechte ruitenwisser van een fiat uno(x) erop geklust, maar dan wel ff met een nieuw wisserblad anders was ie groter dan mijn voorruit.

Paul
AX Starter
AX Starter
Posts: 18
Joined: ThuFeb19, 2004 10:52:57 PM
Location: Ittervoort (Limburg)

Post by Paul »

Hey people!!!!! Ik heb m'n ruitenwisser ook in het midden van de voorruit staan. Heb een achterruitenwisser van een Xsara Picasso gemonteerd, ziet er zeer strak uit!
AX Verkocht, Astra GSi In Aantocht!!!!!!!!!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Paul wrote:Hey people!!!!! Ik heb m'n ruitenwisser ook in het midden van de voorruit staan. Heb een achterruitenwisser van een Xsara Picasso gemonteerd, ziet er zeer strak uit!


Haha.. dat wilde ik ook, heb me vader al een lief zitten aankijken! Maar die wil em niet afstaan :shock: :lol:

Post Reply