ik heb even gezocht op het forum maar kon nix vinden, misschien heb ik niet goed genoeg gezocht, mijn excuses daarvoor dan.
Maar iig, weet iemand misschien wat de max ET-waarde is die voor een AX geld en wat het maximum is zodat het er vet uiziet maar ook nog goed rijd
alvast bedankt
et-waarde
Moderator: webmasters
ik heb 15inch velgen met banden 195/45/15 enk geloof da me et-waarde 5 is...(of praat ik nu poep?!) T rijdt super goed en veel wegligging.
T enige nadeel is bijvoorbeeld in boxtel-dorp , daar liggen forse kinderkopjes (bolle stenen
) en dan gaan de banden spoorzoeken en bepaald de ax een beetje waar die heen wil! Maar meestal zijn we t eens en das nie de korste weg naar huis!!
AX POWAH
T enige nadeel is bijvoorbeeld in boxtel-dorp , daar liggen forse kinderkopjes (bolle stenen

AX POWAH
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

Wie niet snel is.......is laag!!
-
- AX Master
Als je rechte wielkasten hebt kun je al problemen krijgen bij 13 inch en 165/65/13 (dacht ik) banden. dat heb ik dus.
Het wel makkelijk op te lossen. Ik heb gewoon even flink aan mijn wielkasten gehangen en ze iets naar buiten getrokken en nu is er niks meer aan de hand.
Heb je dat gedaan op de swatchy aka jeffrey(waterpomptang) manier??
Ik heb er achter ook last van, maar ik slijp de zaak liever uit. Ga ik als het wat warmer is ook weer doen want als ik een bocht maak met meer dan 1 persoon erin hoor je: tsjiep-tsjiep-tsjiep-tsjiep-tsjiep
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens

143.333
[quote="HellDuke
Ik heb er achter ook last van, maar ik slijp de zaak liever uit. Ga ik als het wat warmer is ook weer doen want als ik een bocht maak met meer dan 1 persoon erin hoor je: tsjiep-tsjiep-tsjiep-tsjiep-tsjiep[/quote]
JA goed waterpomptang manier, zoheb ik het dus ook gedaan. slijpen is idd toch een betere manier.
Ik heb er achter ook last van, maar ik slijp de zaak liever uit. Ga ik als het wat warmer is ook weer doen want als ik een bocht maak met meer dan 1 persoon erin hoor je: tsjiep-tsjiep-tsjiep-tsjiep-tsjiep[/quote]
JA goed waterpomptang manier, zoheb ik het dus ook gedaan. slijpen is idd toch een betere manier.
[quote="paulus"]de CW-waarde is de luchtweerstandswaarde.
De 'sporing' van het wiel (naar binnen of naar buiten) wordt uitgedrukt in de ET- waarde van het wiel. [img]http://www.ladanivabelgium.be/Techniek/ET_waarde_velgen/images/ET03.jpg[/img][/quote]
Klopt! Nu weet ik het weer..
Maar vervang ET in CW en mijn verhaal klopt weer
Behalve dan dat het geen antwoord op de vraag geeft
De 'sporing' van het wiel (naar binnen of naar buiten) wordt uitgedrukt in de ET- waarde van het wiel. [img]http://www.ladanivabelgium.be/Techniek/ET_waarde_velgen/images/ET03.jpg[/img][/quote]
Klopt! Nu weet ik het weer..
Maar vervang ET in CW en mijn verhaal klopt weer

Behalve dan dat het geen antwoord op de vraag geeft