Welk merk/type lamp?
Moderator: webmasters
Welk merk/type lamp?
Gisteravond begaf een de lampjes in mijn koplampen het. Stond er toen ik snachts naar huis reed zelfs mee achter een politieauto die voor een stoplicht stond te wachten, maar het was ze gelukkig te veel moeite om me er op te pakken ....
Maar goed ... er moet dus een nieuw lampje in ... Nu ben ik niet echt heel erg tevreden over de hoeveelheid licht die de standaard lampen produceren en zag ik dat Philips bijvoorbeeld van alles beweert over zijn blue vision lampen (50% meer licht, 20 meter verder zien).
Zijn deze lampen echt beter dan de normale? Zijn er nog andere soorten van dit soort lampen? (Zo ja, wat is het beste)
Lampen maar meteen allebei vervangen zeker? De andere zal het binnenkort ook wel begeven vermoed ik ...
Maar goed ... er moet dus een nieuw lampje in ... Nu ben ik niet echt heel erg tevreden over de hoeveelheid licht die de standaard lampen produceren en zag ik dat Philips bijvoorbeeld van alles beweert over zijn blue vision lampen (50% meer licht, 20 meter verder zien).
Zijn deze lampen echt beter dan de normale? Zijn er nog andere soorten van dit soort lampen? (Zo ja, wat is het beste)
Lampen maar meteen allebei vervangen zeker? De andere zal het binnenkort ook wel begeven vermoed ik ...
Als je een andere soort lamp erin gaat doen zou ik ze gelijk allebei doen ja... Ik heb geen ervaring met Bluevision of iets anders dus daar kan ik je niets over zeggen.
Overigens heb ik altijd een reservekoplamp bij me want als je bij mij in de buurt wordt gepakt met slechte verlichting krijg je meestal de kans om het ter plekke te herstellen en dan ontloop je je boete.
Geldt natuurlijk niet voor onjuiste verlichting, zoals overdag grootlicht of onterecht mistlicht.
Overigens heb ik altijd een reservekoplamp bij me want als je bij mij in de buurt wordt gepakt met slechte verlichting krijg je meestal de kans om het ter plekke te herstellen en dan ontloop je je boete.

Kijk uit, een Cactussssss
Ik kan je de Phlips Power2night aanraden.
Ben er echt heel tevreden mee. Veel licht. Goed fel. En een mooie getint blauwe goed onder bepaalde hoeken.
http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ ... tId=301088
Zeker de moeite waard!
Ben er echt heel tevreden mee. Veel licht. Goed fel. En een mooie getint blauwe goed onder bepaalde hoeken.
http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ ... tId=301088
Zeker de moeite waard!
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Bedankt voor de reacties!
Er zijn Vision Plus lampen van Philips ingegaan. Het licht is een stuk witter dan van de oude lampen en de lichtopbrengst lijkt ook een stuk beter te zijn ...
Nu maar even afwachten hoe het snachts is ... want over vanmiddag is weinig zinnigs te zeggen natuurlijk.
(11E per stuk bij de Gamma)
Er zijn Vision Plus lampen van Philips ingegaan. Het licht is een stuk witter dan van de oude lampen en de lichtopbrengst lijkt ook een stuk beter te zijn ...
Nu maar even afwachten hoe het snachts is ... want over vanmiddag is weinig zinnigs te zeggen natuurlijk.
WouterL wrote:Bedankt voor de reacties!
2 voor 16 bij de praxis geloof ik
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio