APK komt eraan.
En ik weet dat mijn lampen niet echt lekker gesteld staan. Ze verblinden niet. Maar staan ook niet optimaal.
Nu is het een rotwerk om die dingen te stellen. Elke lamp heeft 3 stelschroeven. Die het ook echt niet allemaal even goed doen.
En daar komt bij dat je er TOTAAL NIET bij kan.
Hoe horen die dingen gesteld te worden? Hoor je die hele unit te verstellen? Wat niet meer kan omdat die morette niet paste in de stelschroeven van je originele lampen.
Of moet je ze echt alle 4 apparat stellen en gewoon aankloten.
Afstellen morette koplampen
Moderator: webmasters
Afstellen morette koplampen
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Hoi Mark .
Mijn AX is woensdag gekeurd ook met morettes en die stonden goed.
Ik heb ze gesteld met de bevesteging draadeinden , zo zitten ze bij mij teminste gemonteerd dus op de drie draadeinden twee moertjes met ringen en tussen .
Zelf afgesteld met een plankje voor de lampen kruisje op de plank , plankje een meter of zo naar voren en dan iets lager afstellen , en staan ze nog helemaal goed ook
De verstralers staan doorgelust op het groot licht .
Nu moet ik zeggen dat ze bij dat keurstation niet echt moeilijk zijn , hij werdt zelfs goedgekeurd met de gespoten achterlichten
Mijn AX is woensdag gekeurd ook met morettes en die stonden goed.
Ik heb ze gesteld met de bevesteging draadeinden , zo zitten ze bij mij teminste gemonteerd dus op de drie draadeinden twee moertjes met ringen en tussen .
Zelf afgesteld met een plankje voor de lampen kruisje op de plank , plankje een meter of zo naar voren en dan iets lager afstellen , en staan ze nog helemaal goed ook

De verstralers staan doorgelust op het groot licht .
Nu moet ik zeggen dat ze bij dat keurstation niet echt moeilijk zijn , hij werdt zelfs goedgekeurd met de gespoten achterlichten

ER IS WEER EEN
. C 1

Stellen van een morette lamp is niet zo simpel als het klinkt.
Ok je hele unit verstellen is wel te doen. Maar die lampen onderling kun je in de unit ook stellen.
En met het repareren van mijn morettes heb ik ze er alle 4 uitgehaald. Laten we zeggen dat ik de borden op de snelweg boven de weg goed verlicht. Maar ik heb NOOIT en dan ook NOOIT van tegenliggers grootlicht gekregen omdat ik verblind.
Op de APK gaan ze echt die dingen niet stellen. Want dan zijn ze lang bezig. De hele unit zou nog gaan. Maar die lampen onderling kun je echt bijna niet bij. Je kan het stelschroefje raken. Maar draaien heb je geen ruimte voor.
Ok je hele unit verstellen is wel te doen. Maar die lampen onderling kun je in de unit ook stellen.
En met het repareren van mijn morettes heb ik ze er alle 4 uitgehaald. Laten we zeggen dat ik de borden op de snelweg boven de weg goed verlicht. Maar ik heb NOOIT en dan ook NOOIT van tegenliggers grootlicht gekregen omdat ik verblind.
Op de APK gaan ze echt die dingen niet stellen. Want dan zijn ze lang bezig. De hele unit zou nog gaan. Maar die lampen onderling kun je echt bijna niet bij. Je kan het stelschroefje raken. Maar draaien heb je geen ruimte voor.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.