Ik wil het milieu wat zwaarder gaan belasten door mijn Kat. te gaan verwijderen. Iemand een idee of ik ergens zo'n stukkie pijp ken kopen ofdat ik zelf wat inelkaar moet gaan lassen? Ik ben erg lui namelijk...
Je hebt uitlaatpijpen voor een ax zonder cat. Moet je waarschijnlijk die van een GT hebben is gewoon plug and play
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
dat knikje vlak achter de downpipe is om de stabi door te laten. Ik weet eerlijk gezegt niet hoe dat zit bij een GTI volgens mij hetzelfde.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:dat knikje vlak achter de downpipe is om de stabi door te laten. Ik weet eerlijk gezegt niet hoe dat zit bij een GTI volgens mij hetzelfde.
Op de plaatjes hierboven is toch wel een verschil te zien, maar of het van groot belang is???
Ik heb dus mijn kat verwijderd op die manier die jij voorstelt.
Je kunt idd gewoon voor 5 tientjes een pijp kopen zonder kat. Maar idd de flenzen zijn anders. Je zal dus nog een slooppijp moeten scoren en daar de flenzen vanaf moeten slijpen en op die katloze pijp lassen.
Zo heb ik het gedaan. En mijn pijp met KAT is voor de APK.
Makkelijkste oplossing.
EDIT: Die flenzen van het oude en nieuwe type zijn totaal niet compatible. Dus ja het maakt veel uit.
Raar verhaal dan ga ik me toch afvragen wat voor tussenpijp ik dan heb. Geen cat (uiteraard) maar alles past prima
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
De uitlaat die ik van Brutus had, die van 5 tientjes, past niet op een GTI Bij mij kwam mijn einddemper ineens achter mijn bumper te hangen ipv eronder (vandaar dus die gesmolten bumper, ging goed totdat ik een keertje flink ging gassen) En de flens voor de einddemper past niet. Ik dacht dat dit een 1.4 carb uitlaat was. Hij rammelde trouwens ook op de stabilisatorstang, net als de GT uitlaat die ik later op de GTI had.
De belgische GTI uitlaat past perfect, ben er zeer tevreden mee. Kost wel wat meer...
master-arnie wrote:Aangezien jouw auto origineel een GT was, zit waarschijnlijk dat uitlaatsysteem eronder... Lijkt mij het meest logisch.
Origineel, dat woord ken ik niet meer, voor zit een supersprint spaghetti, achter een remus. Daartussen dus een pijp zonder cat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
>> GTI heeft droplinks en de GT een stabistang onderlangs.. Weet het niet zeker meer maar volgens mij heeft de GTI die stabistang NIET, ivm de droplinks (die beter werken). Dat het knikje in de GTI pijp weg is bevestigt die gedachte..
een GTI uitlaat zal dus nooit passen op een GT, maar andersom wel..
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Middendemper was me opgevallen denk je niet. Geen dempers geen cat wel knikje geen eigen gebakken ding.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.