Vraagje:
Wanneer moeten de veerpootlagers vervangen worden en hoe kun je beoordelen of de veerpootlagers aan vervanging toe zijn?
Is een veerpootlager hetzelfde als een toplager?
Veerpootlagers
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- profiel verwijderd
En daarvoor heb je de veerschotel set nodig die bij de dealer 5 tientjes per kant kost ofzo?
Ik heb ook nog steeds speling rechtsvoor en verdenk mijn toplager ervan.
Heb nieuwe veerpoten incl. veren gemonteerd, draagarmrubbers gecheckt, maar nog steeds een lichte "kloenk"
Ik heb ook nog steeds speling rechtsvoor en verdenk mijn toplager ervan.
Heb nieuwe veerpoten incl. veren gemonteerd, draagarmrubbers gecheckt, maar nog steeds een lichte "kloenk"
To finish first, you'll first have to finish!
Je bedoelt die setjes (links+rechts) die op eBay 39 euro kosten (excl. verzendkosten)
http://cgi.ebay.nl/2X-FEDERBEINSTUTZLAG ... beh%C3%B6r
Mijn TRS had erg rotte veerpootlagers, heb ik vervangen, die stuurde daarmee zwaarder met parkeren dan daarna en met oprikken hadden de veerpoten best speling. daarna niet meer.
Echt klionken heb ik het alleen niet horen doen, maar ik moet toegeven, hij had ook nog een verotte stuurdemper die je goed hoorde :D
Echt klionken heb ik het alleen niet horen doen, maar ik moet toegeven, hij had ook nog een verotte stuurdemper die je goed hoorde :D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nee, dat zijn geen revisiesets, maar alleen de steun zelf die met 2 boutjes door de carosserie gaat.Bossie wrote:Je bedoelt die setjes (links+rechts) die op eBay 39 euro kosten (excl. verzendkosten)
De reparatieset is 503535 en bestaat uit:
503527 kogellager
503419 schotel
503421 schotel
525420 bescherming
517313 Moer
In die reparatieset zit de steun met 2 boutjes juist niet.
To finish first, you'll first have to finish!
Oke, want bij het plaatsen van de schroefset laatst kwam ik er na het opnieuw monteren van de veerpoot achter dat ik aan 1 kant zo'n lager miste. En ik was bang dat ik al een tijd zonder had gereden, vandaar...denny wrote:om te sturen
Maar hij bleek gelukkig nog gewoon op de werkbank te liggen, en inmiddels heb ik 'm er alweer tussen gezet
dat hadj e wel gemerkt, dan gaat alles dik kraken en schuren met sturen en stuurt het onmogelijk zwaarNitroën wrote:Oke, want bij het plaatsen van de schroefset laatst kwam ik er na het opnieuw monteren van de veerpoot achter dat ik aan 1 kant zo'n lager miste. En ik was bang dat ik al een tijd zonder had gereden, vandaar...denny wrote:om te sturen
Maar hij bleek gelukkig nog gewoon op de werkbank te liggen, en inmiddels heb ik 'm er alweer tussen gezet
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).