Kon'm niet meer starten onder het rollen, helemaal van't contact af en weer starten, daarna geen enkel probleem. Terugrit ook prima.
Nu de volgende dag.. helemaal niet meer starten, startmotor draait prima ... hm geen tijd om te kijken, dan maar fiets...
s'avonds nog eens proberen .. toen accu langzaam leeg aan't raken
m'n dynamo/spanningsregelaar is niet echt toppie meer (knipperend licht..) dus maar accu opladen.
vandaag dus weer proberen .. ho maar, nog steeds niet starten.
Nu dan maar aan't echte werk
heb ik vonk/benzine ?
ben in m'n eentje momenteel.. dus vonk gaat niet lukken, dan maar eerst benzine.
trek de leiding eraf, stop'm in een flesje, ga'm even starten om iets in de fles te krijgen .. wat denk je ? hij start in een keer

heeft ondertussen bijna een kwart liter in de flas geplast *(dus pomp/filter is prima)
Benzineslang er weer op, start prima en blijft goed draaien (ivm ecu reset even laten lopen)
Nu heb ik dus het vermoeden dat gewoon het injectiehuis aan't dichtslibben is. Ik rijd veel korte stukken en heb ook regelmatig de mayo op de olievuldop, denk dat ie inmiddels ook de carterontluchting bereikt heeft die uiteraard je injectiehuis ingaat. (ook van buiten zie je overal rond de rand olie/benzien/rotzooi/smeersel)
Eigenlijk mijn vraag nu: zijn er mensen met een andere mening / mogelijke oorzaak ? (bijv. stappen motor?)