gister dus nieuwe bougies en kabels erop gegooit, starte meteen daarna wel moeilijk, maar even later ging alles weer goed.( heb ik weleens vaker, ligt denk ik aan de stappenmotor. ik start: toeren springen tussen de 9 en 11, en dan OF kaptie ermee, of hij loopt stationair.)
maarja anyway!
een van de bougiekabels was echt niet goed meer, bougies waren nog wel netjes, toch alles vervangen uiteraard.
hij houdt nu wel minder in en ik heb het gevoel dattie beter loopt.
gister met nog warme motor meteen even gekeken of'tie nog inhield, en toen helemaal niet.
en die avond de snelweg opgegaan( na 5min. rijden) en toch hield tie nog wel in... en voor mijn gevoel net zo erg als eerst, en ik word en nu toch wel een klein beetje ziek van
de ene keer merk ik helemaal niks en kan ik 'm zo doortrekken tot 6000toeren, en de andere keer stotterd tie en lijkt het net alsof mijn blokje uit de motorkap scheurt (ja lijkt op benzine tekort idd.)
en dat is meestal rond de 3/3500 toeren, dus net voor mijn multipoint z'n max moet geven... ik word er echt moe van nu
maarja, jullie denken benzinefilter meteen vervangen?
enig idee wat dat gaat kosten?(inc. garage kosten/ tijd)
@sietse:
najah... in iedergeval een van mijn kabels was kapot, kerel trok de kabel van de bougie en de halve binnenkant bleef zitten en was helemaal verroest en smerig. vats niet goed
@kevin.broke:
zin om er nog 1 te doen???
in ieder geval weer mega bedankt kerels!