Zal dat nog uitmaken welk type AX je hebt denk je? Een AX is een AX toch? Wat cosmetische veranderingen tellen daar toch niet in mee?
De stap van een 1.4 GT Carb blok naar 1.6 16v komt ook niet uit trouwens, 85x1.4=119
1.6i in AX 1.1i zetten?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
volgens mij kijken ze naar het bouwjaar en dan naar welke motoren er geleverd zijn..peter wrote:Zal dat nog uitmaken welk type AX je hebt denk je? Een AX is een AX toch? Wat cosmetische veranderingen tellen daar toch niet in mee?
De stap van een 1.4 GT Carb blok naar 1.6 16v komt ook niet uit trouwens, 85x1.4=119
in 1988 was er bijvoorbeeld nog geen gti dus is er ook geen type goedkeuring..
lijkt mij, ik werk niet bij de rdw.. dus je kan het altijd eens na checken..
-
- AX Spaster Mammer
dus meer dan 110. betekent dat als jij een TU5JP4 plaatje op je motor plakt, dat 't klopt.peter wrote:Zal dat nog uitmaken welk type AX je hebt denk je? Een AX is een AX toch? Wat cosmetische veranderingen tellen daar toch niet in mee?
oh ja, zelfs in jouw geval klopt het.
Een TU5J4 levert 87 kW (120 pk) volgens de Fransen.
87 x 1,3609 = 118.3983 pk.
Niet alles goed gelezen zie ik..
Ik denk dat wanneer je m laat keuren als gti, en dan daarna een 16v inbouwd je toch problemen kunt krijgen.... Door die tussenstap ontwijkt je de schriftelijke regel van 40%... maar ik denk wanneer je je daar voor moet verantwoorden zeg maar, je dat niet uitgelegd krijgt
Ik zou m laten keuren met 16v, weet je in ieder geval zeker dat je nooit gezeik kunt krijgen...
Ik denk dat wanneer je m laat keuren als gti, en dan daarna een 16v inbouwd je toch problemen kunt krijgen.... Door die tussenstap ontwijkt je de schriftelijke regel van 40%... maar ik denk wanneer je je daar voor moet verantwoorden zeg maar, je dat niet uitgelegd krijgt
Ik zou m laten keuren met 16v, weet je in ieder geval zeker dat je nooit gezeik kunt krijgen...
Ax is back
-
- AX Spaster Mammer