Ja hij zit er toch al wel een week of 4 onder hoor.
En ik heb m ook gereset, misschien is het ook maar schijn maar ik dacht zal ff andere evaringen vragen.
de enige reden dat die trechter er zit is om de luchtstroom te versnellen, waardoor je meer koppel onderin hebt.
Doordat de totale luchtstroom hierdoor beperkt wordt verlies je echter vermogen bij hoge toerentallen (> 4000 r/min).
kijk, bedankt, laat ik het lekker zitten zoals het zit , zat er namelijk over te denken om dat trechtertje er tussen te knutselen als het leuke resultaten zou hebben.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
dus als je een vernauwende klep met een veer maakt in je aanzuigbuis die bij een bepaalde aanzuigkracht open gaat dan zou een heel goed systeem kunnen maken...
ik ben gister even bij de FBA hier geweest en heb ook eea nagevraagd over een openlucht filter. ZIj hebben een setje van Autostyle liggen voor 25 euro. Echter hij gaf aan dat dit niet op de huidige plaats van het filter kan, omdat dit achter het blok is, en dat dit dus te warm is. Is dit waar, of kan het filter daar ook goed. Ik wil em vooral voor het geluid. Dat is het belangrijkste..
achter het blok (simpel op oude plaats) is niet ideaal maar geeft geen problemen. Het geeft alleen zeker geen PKs meer, maar het scheelt wel enorm in ruimte onder de kap
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
dus als je een vernauwende klep met een veer maakt in je aanzuigbuis die bij een bepaalde aanzuigkracht open gaat dan zou een heel goed systeem kunnen maken...
ik ben inderdaad ook benieuwt naar het antwoord, kan dit kwaad om het vlak bij het blok te hangen omdat daar alle warme lucht zit? Idd, alleen voor het geluid lompe pk's krijg je toch niet gesloopt uit een 1.1i
grietje wrote:achter het blok (simpel op oude plaats) is niet ideaal maar geeft geen problemen. Het geeft alleen zeker geen PKs meer, maar het scheelt wel enorm in ruimte onder de kap
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
De halve club rijdt rond met een open luchtfilter achter het blok.
In theorie heb je meer vermogenswinst als het filter zo koud mogelijke lucht pakt.
Op die plek maakt ie een sportiever geluid bij het optrekken dan direct achter de gril is mijn ervaring.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
dus als je een vernauwende klep met een veer maakt in je aanzuigbuis die bij een bepaalde aanzuigkracht open gaat dan zou een heel goed systeem kunnen maken...