Rem druk valt weg.

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

TB
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 513
Joined: TueJan18, 2005 2:58:31 PM
Location: Zuid Holland

Post by TB »

Ik weet niet wat nodig is. Eerst kijken welke er slecht zijn. Wat kost het eigenlijk aan materiaal?
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

Trix
AX Starter
AX Starter
Posts: 13
Joined: SatApr24, 2004 2:51:03 PM
Location: Papendrecht

Post by Trix »

Ik heb werkelijk geen idde wat het aan mat kost.

het is wel een citoen dealer.
<--AX on the MOVE-->

TB
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 513
Joined: TueJan18, 2005 2:58:31 PM
Location: Zuid Holland

Post by TB »

Tja, die rekenen vaak wel een hoger tarief aan arbeidsloon hoor. Gewoon ff rondvragen.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

Trix
AX Starter
AX Starter
Posts: 13
Joined: SatApr24, 2004 2:51:03 PM
Location: Papendrecht

Post by Trix »

Ja das waar maar als ik hem daar breng is hij morgen klaar andere garages vragen +- 70 euro voor alleen links achter.
<--AX on the MOVE-->

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Trix wrote:Ja das waar maar als ik hem daar breng is hij morgen klaar andere garages vragen +- 70 euro voor alleen links achter.


Die hoge prijzen zit em vooral in de arbeidsloon. Met een paar tientjes doelde ik op de materiaalkosten. Zou je niet proberen dit zelf te doen? Als je je oude remleiding meeneemt kunnen ze bij menig automaterialenzaak of garage een universele leiding in de goeie vorm buigen. :idea:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Post Reply