Things to do:
Elektrische ramen en centrale deurvergrendeling. (iemand een idee hoe duur dit is?)
Radio inbouwen, Iemand die weet of er standaard radio voorbereiding is of moeten die kabels enzo nog helemaal gelegd?
Achterruiten blinderen
Achterbank er helemaal uit halen en passagiersstoel af en toe loshalen voor dingen vervoeren enzo, iemand die weet of dit een beetje makkelijk gaat? en achterbank blijft eruit, iemand die weet of dit lelijk is en hoe je het nog ruimer kunt maken?
Sportfilter of niet?? Blijft de grote vraag. Hoor verhalen over sportief geluid en meer ruimte om te sleutelen en ziet er beter uit, dit is natuurlijk super!! Maar wat ik nog belangrijker vind is dat de ax altijd start en betrouwbaar is, hoorde verhalen over dat het soms niet goed werkt bij koude start, dus als iemand uitsluitsel kan geven:P
Spoiler achterop zetten (gewoon omdat dit vet oogt)
Dat was het wel zo'n beetje, als iemand nog suggesties heeft hoor ik dat ook graag, evenals antwoorden
In ieder geval super bedankt, en ik vind het nou al een gezellig forum

Edit woont er toevallig iemand omgeving Alphen aan den Rijn die ervaring heeft en het leuk zou vinden om te komen helpen met het projectje??