q01z wrote:tijmen, mocht je het nodig hebben dan heb ik hier nog een sportkop + carbs+ inlaat + luchtfilterhuis voor je!
zit alleen nog een 1.4 onderblok met 40dz km aan vast

(met verzakte cilidnerbussen

)
Ik hoop het met het zooitje wat van m'n eigen sport afkomt te redden, maar ik hou het in gedachten!
Wat betreft de vraag over de bak; de één zegt dat een Sport-bak niet sterk genoeg is en ik beter een 1.6 bak kan nemen.
Dat zou betekenen dat ik ook aan andere aandrijfassen zit. Als ik die van een 1.6 neem passen ze niet op de overbrenging bij de wielen begreep ik (fusees heten die dingen toch?) Heeft iemand daar een oplossing voor? Misschien door het combineren van twee verschillende aandrijfassen? Of passen 1.6 aandrijfassen gewoon? Ga uit van een driegaats onderstel.
Bijvoorbeeld: 1.6 TU-bak + 1.6 aandrijfassen + aandrijfassen Sport wielzijden
Of: AX GTI bak (past die?) + aandrijfassen GTI bak/motorzijde + deel aandrijfassen Sport aan de wielzijden
Of:Gewoon dom doen en de bak van de Sport er weer voor klussen, stukje eruit flexen voor die BDP sensor en maar kijken of en wanneer die bak het begeeft. Dat lijkt mij eerst wel eens een leuke optie als het mogelijk is.
-edit- Heb net het 1.6 blok opgehaald, die ligt nu in de aanhanger die voor de deur staat

En m'n pa verklaart me voor gek, die wil geen olie op z'n stoep. Thuis knutselen wordt dus niks, maar ff een ander plekje zoeken dus.